95 posto ravnatelja smatra da su mentalno zdravlje i dobrobit nekih njihovih učenika ugroženi zbog korištenja društvenih mreža
gotovo svi ispitanici (459) odgovorili su da su saznali za prijave o zlostavljanju učenika putem društvenih mreža, 40 posto njih izjavilo je da su incidenti prijavljivani svaki dan ili svaki tjedan
gotovo svi ispitanici (457) poznaju učenike koji su se susreli suznemirujućim sadržajima na društvenim mrežama poput pornografskih sadržaja, samoozljeđivanja, zlostavljanja, govora mržnje, od kojih je 27 posto odgovorilo da su se takvi incidenti prijavljivali svaki dan ili svaki tjedan
89 posto ispitanih tvrdi da poznaju učenike kojima je na društvenim mrežama pristupio stranac
93 posto ispitanih svjedočilo je smanjenom samopouzdanju učenika kao rezultat idealiziranih slika i iskustava s društvenih mreža, 22 posto kaže da su učenici o tome govorili svaki dan ili svaki tjedan
96 posto ispitanih ima saznanja o učenicima koji ne spavaju zbog društvenih mreža, 32 posto kaže da su takva saznanja primali svaki dan ili svaki tjedan
devet od deset ravnatelja (93 posto) smatra da su potrebni novi zakoni i regulative koji bi jamčili sigurnost djece na društvenim mrežama
77 posto ispitanih smatra da bi vlada i tvrtke koje kreiraju društvene mreže morali omogućiti roditeljima mnogo više informacija.
………………
NAPOMENA
TheTeacherToolkit – internetska stranica zamišljena kao projekt alternativnog programa osposobljavanja učitelja The Region 13 Educator Certification Program (ECP), koji pruža priliku profesionalcima iz različitih područja djelovanja da postanu učitelji alternativnim putem, pomoću programa razvijenog u Teksasu.