OŠ VLADIMIRA NAZORA, PAZIN

Škola za matematičke sveznalice privukla 38 učenika

ponedjeljak, 16. travnja 2018.

Osnovna škola Vladimira Nazora iz Pazina organizirala je „Školu za matematičke sveznalice 2018.”, projekt koji je financijski pomogao Grad Pazin pa je tako omogućeno besplatno sudjelovanje prijavljenih učenika.

Škola za matematičke sveznalice privukla 38 učenika

Svrha je projekta popularizacija matematičkih i srodnih sadržaja te kvalitetno provođenje dijela proljetnog odmora za dio učenike naše škole. Prvobitni je plan bio okupiti dvadesetak nadarenih učenika od četvrtog do osmog razreda za matematičko područje, no interes učenika bio je mnogo veći. Prijavilo se 38 učenika kojima je omogućeno sudjelovanje u radu proljetne škole.

Radionice su vodile učiteljice škole Melita Stanić Šepić, Milica Fabris-Šilić, Nika Katerina Zidarić, Gordana Hrvatin i Livija Žufić.

Učenici su tijekom tri dana bili uključeni u rad 12 radionica, a posjetili su i Astronomski centar u Rijeci.

Prvog su dana svi učenici rad počeli origamijem. Starom japanskom tehnikom izrađivali su fleksagon, žabu, psa, novčanik i pticu, pri čemu su se koristili geometrijskim znanjem. U vođenju radionice za više razrede sudjelovala je i učenica šestog razreda Lana Berković.

U pojedinim radionicama rješavali su zadatke višestrukog izbora, upoznali program dinamičke geometrije GeoGebru te osnove Vedske matematike. GeoGebra nudi brojne mogućnosti, a učenici su naučili kako nacrtati geometrijske objekte u ravnini i prostoru.

Vedska je matematika pradavni matematički sustav koji potječe iz drevnih indijskih spisa pod nazivom Vede, koje datiraju iz vremena otprije više od 5000 godina. Riječ Veda na sanskrtu, svetom jeziku hindusa u Indiji, znači znanje.

Navečer je u sportskoj dvorani održano natjecanje u kuglanju na matematički način.

Drugog su dana učenici nastavili rješavati zadatke višestrukog izbora i problemske zadatke. Izrađivali su jednostavne programe koristeći micro:bitove (ispis teksta, crtanje slika, mjerenje temperature zraka, simulacija srca koje kuca i pedometra). U popodnevnim satima učenici su bili u „Potrazi za blagom” pomoću QR kodova. Dan je zaključen posjetom Astronomskom centru u Rijeci, gdje je za učenike organiziran kviz znanja iz astronomije te projekcija filma „Povratak na Mjesec” u digitalnom planetariju.

Trećeg dana pridružili su nam Darko Suman, voditelj radionice M-bot, i Nada Ćakić Dinić koja je za učenike pripremila fizikalne pokuse. Tog je dana također održano ekipno natjecanje u rješavanju zadataka višestrukog izbora i radionica o Dirichletovu principu (principu golubinjaka). „Škola za matematičke sveznalice 2018.” završena je evaluacijom rada i podjelom prigodnih nagrada. [ IZ DRUGIH IZVORA | pazin.hr ]

Vezani članci
Školski portal: Iz Ruda dolazi državni prvak iz matematike Bernard Inkret

Iz Ruda dolazi državni prvak iz matematike Bernard Inkret

… došla kao profesorica njemačkoga i ostala. Bilo joj je…

Školski portal: Uspješni matematičari kod gradonačelnika

Uspješni matematičari kod gradonačelnika

Riječ je o konferenciji koja se održava već desetu godinu,…

Školski portal: Pronašao briljantan odgovor na vječno pitanje svih učenika

Pronašao briljantan odgovor na vječno pitanje svih učenika

Za razliku od većine svojih kolega, Kun nije ostao zatečen…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Predstavljen udžbenik za hrvatsku nastavu u inozemstvu

Predstavljen udžbenik za hrvatsku nastavu u inozemstvu

Prvo zagrebačko predstavljanje udžbenika za hrvatsku…

Školski portal: Pjesme na nastavi biologije i kemije

Pjesme na nastavi biologije i kemije

Ovih dana to i mene muči,…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…