Za bolji prikaz odabrali smo da djevojčice prikazuju prvog zmaja u komplementarnom kontrastu crvene i zelene boje, a dječaci drugog zmaja u komplementarnom kontrastu plave i narančaste boje.
Na kraju su u vrednovanju bili oduševljeni različitim zmajevima i njihovim različitim oblicima te su smatrali da su uspješno ostvarili zadani likovni zadatak.
NASTAVNO PODRUČJE > NASTAVNA TEMA:
Boja
NASTAVNA TEMA:
Komplementarni kontrast
LIKOVNO PODRUČJE:
Slikanje
LIKOVNI PROBLEMI (ključni pojmovi):
komplementarni kontrast/par, boja
MOTIV:
vizualni: dobar zmaj (oslikavanje lika iz igrokaza)
LIKOVNO-TEHNIČKA SREDSTVA I LIKOVNE TEHNIKE:
pastel i vodene boje (kombinirana tehnika)
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: osvijestiti komplementarni kontrast kao optičku pojavu, razlikovati tri komplementarna para boja, uočiti položaj boje komplementarnoga kontrasta u krugu boje, shvatiti da se boje koje čine komplementarni par nadopunjuju
b) stjecanje sposobnosti: uočiti i opisivati komplementarne parove u umjetničkom djelu, koristiti se komplementarnim bojama u likovnom izražavanju, sposobnost snalaženja na krugu boja, pronalaženje parova na umjetničkom djelu.
ODGOJNI ZADATCI: razvijati koncentraciju promatranjem papira u boji, podržavati kreativne sposobnosti, razvijati estetske stavove promatranjem umjetničkih djela, razvijanje radnih navika.
- OŠ Sveta Nedelja, 2. b
- Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK
- Cijela fotogalerija https://photos.app.goo.gl/huxgrJXhYdTTxgWKA