Školstvo u medijima
RUŠENJE OBRAZOVNIH MITOVA
Grupiranje prema sposobnostima
objavljeno: 13. travnja 2018.

Profesor Rob COE i kolege sa Sveučilišta Durham objavili su knjigu „Što čini sjajno poučavanje?”.

Istraživanje upozorava na to da mnoge uvriježene prakse mogu biti štetne za učenje i nemaju temelje u istraživanjima, uključujući i grupiranje učenika po sposobnostima. NAPOMINJU: „Dokazi o učincima grupiranja prema sposobnostima, bilo raspoređivanjem učenika različitih razreda ili grupiranjem unutar razreda, upućuju na to da ono ima vrlo malo utjecaja na ishod učenja” (Higgins i suradnici, 2014).

Pogledajte video označen kao zero-sum game (igra nultog rezultata), Toolkit Talka s internetske stranice EEF i pogledajte komentar Johna HATTIEA

Saiying STEENBERG-HU i suradnici nedavno su [2017.g.] proučavali tisuće studija i rezultate gotovo 100 godina istraživanja o učincima grupiranja i učenja prema sposobnostima. Pronašli su dokaze o akademskim koristima grupiranja unutar razreda, zatim po predmetima unutar školske godine i grupiranja za nadarene, ali nisu pronašli nikakvu korist od grupiranja prema sposobnostima, a rezultati su bili dosljedni bez obzira na to jesu li učenici najbolji, dobri ili najlošiji.

PRESUDA: grupiranje prema sposobnostima ne donosi nikakvu korist, unatoč tome kreatori politika još ga podržavaju.

………………

NAPOMENA

  • TheTeacherToolkit – internetska stranica kreirana kao projekt alternativnog programa obrazovanja učitelja The Region 13 Educator Certification Program (ECP) koji pruža priliku profesionalcima iz različitih područja djelovanja da postanu učitelji alternativnim putem kroz program razvijen u Teksasu.
  • Izvor: teachertoolkit.co.uk