Školstvo u medijima
ŽELJA ŠKOLSKOG OSOBLJA DA PROMIJENE DJEČJE ŽIVOTE
Nada koja nadilazi ispitne rezultate
objavljeno: 27. svibnja 2019.

… ili manjem broju izostanaka, većem broju petica i napisanih domaćih zadaća. Stvari kojima se nadaju iste su one koje su ih potaknule da postanu učitelji. To su nade koje odražavaju zajedničku želju da promijenimo dječje živote. To su razlozi zbog kojih dolazimo na posao.

 EVO ČEMU SE NADAMO:

  • Nadam se da će učenici vjerovati u sebe i imati hrabrosti slijediti svoje srce.
  • Nadam se da će svi naši učenici znati da ih cijenimo i podržavamo te da će naučiti vještine i vrijednosti koje vrijede i izvan školskih zidova.
  • Nadam se da će učenici shvatiti koliko potencijala imaju.
  • Nadam se da će svi moji učenici iskoristiti svoj poseban dar da bi pomogli drugima.
  • Nadam se da će moji učenici shvatiti da ih volim i da zaista vjerujem u njih. Nadam se da će naučiti cijeniti izazov.
  • Nadam se da će se svi učenici prema drugima odnositi s poštovanjem.
  • Nadam se da će svi učenici zapamtiti ovu školu zbog pozitivnih iskustava.
  • Nadam se da će svaki učenik shvatiti vrijednost neuspjeha. Neuspjeh je događaj, a ne sudbina. To je prilika za učenje!
  • Nadam se da će svi učenici imati odličnu školsku godinu!
  • Nadam se da će svaki učenik biti ljubazan i poštovati individualnost drugih učenika.
  • Nadam se da će moji učenici znati da marim za njih i da radim za njihov boljitak.
  • Nadam se da će moji učenici prigrliti priliku da rastu svakoga dana.
  • Nadam se da moji učenici znaju da ih cijenim i da svaki od njih ima svrhu.
  • Nadam se da će svi učenici naučiti voljeti i cijeniti svoju individualnost.
  • Nadam se da mogu inspirirati svoje učenike da naprave velike stvari.
  • Nadam se da će moji učenici postati samopouzdani, samostalni učenici.
  • Nadam se da će moji učenici znati koliko je svima nama stalo do njih i koliko želimo da uspiju.
  • Nadam se da svaki učenik zna koliko je poseban.
  • Nadam se da će se svaki učenik osjećati prihvaćeno i uspješno u našoj školi.
  • Nadam se da će svi moji učenici poštivati i prihvatiti druge učenike.
  • Nadam se da će učenici razviti ljubav prema učenju i izgraditi pozitivne odnose.
  • Želim da moji učenici iskušaju nove stvari, pričaju s novim ljudima te nauče nešto novo o sebi.
  • Nadam se da će se svaki učenik osjećati cijenjeno, sigurno i važno.
  • Nadam se da će svaki učenik rasti u akademskom smislu i osjećati se voljeno kad završi školovanje.
  • Nadam se da će naši učenici razviti suosjećanje za druge.
  • Želim da moji učenici, nakon što odu iz škole, budu bolji čitatelji, pisci, mislioci i govornici.
  • Želim da se moji učenici osjećaju samopouzdano zbog svojih matematičkih vještina i da svakog dana odlaze kući sa smiješkom na licu.
  • Htio bih da se moji učenici osjećaju sigurno, samopouzdano i dobrodošlo u mojoj učionici.
  • Nadam se da svako dijete zna koliko ga volim.
  • Nadam se da će svaki učenik visoko postaviti svoju „letvicu”.
  • Nadam se da će svaki učenik imati zdravu i sretnu novu školsku godinu.
  • Nadam se da će naša djeca posegnuti za zvijezdama i znati smo mi uvijek tu za njih.
  • Nadam se da moji učenici znaju da marim za svakog od njih. Također se nadam da će biti uzbuđeni zbog dolaska u moju učionicu i motivirani za učenje.

To je ono čemu se nadamo kad su naši učenici u pitanju.

Postoje oni koji bi željeli kvantificirati školski uspjeh. Međutim, ne postoji popis ili tablica koja obuhvaća sve ono što učitelj znači u djetetovu životu. Učiteljev se rad ne može mjeriti na način na koji to čine oni koji kroje školsku politiku. Iako sam ponosan na predanost svog osoblja, znam da ove nade nisu jedinstvene samo za naše učitelje. Postoje učitelji u cijelom svijetu koji neumorno rade kako bi izgradili svjetliju budućnost za djecu. Ne mogu zamisliti plemenitije zvanje od nastavničkoga!

…………

NAPOMENA

  • Kanada: Danny Steele ravnatelj je koji na svom blogu piše o ljubavi prema učenicima, učiteljima, školskoj kulturi, vodstvu i javnom obrazovanju.
  • Izvor: steelethoughts.com