Iz školskog svijeta
RAD U PRODUŽENOM BORAVKU
Semafor vrednovanja
objavljeno: 4. studenoga 2019.

Stoga smo odlučili u razred uvesti semafor vrednovanja koji će nam u svemu tome pomoći.

Semafor vrednovanja:

  • samovrednovanje
  • vršnjačko vrednovanje.

Semafor vrednovanja primjenjujemo na kraju dana kad smo sve riješili, izvježbali i ponovili. Vrednujemo pisane tragove zadaća koje smo ostvarili tijekom boravka. S učenicima sam dogovorila kriterije vrednovanja zadaća. Svaki učenik nakon završetka na semafor stavlja svoju kvačicu s imenom. Katkad to učini prijatelj s kojim sjedi. Sami su predložili da zadnji dan u mjesecu ja stavim sve kvačice na semafor. Prokomentirali smo i što učiniti ako nisu zadovoljni svojim mjestom na semaforu.

SEMAFOR VREDNOVANJA:

  • potiče učenike da promišljaju o svom učenju i radu na zadaći
  • potiče učenike da si postave ciljeve u učenju i radu na zadaći
  • učenici tako preuzimaju odgovornost za učenje i pisanje zadaće
  • razvijaju vještinu vrednovanja.

Semafor vrednovanja potaknuo je učenike na urednije pisanje, brži rad i veći osobni angažman. Pažljivije slušaju upute, koncentriraniji su u svim drugim oblicima rada kojima vježbamo i ponavljamo. Moji učenici vole semafor vrednovanja, a ja se nadam da će se na taj način izvještiti u prepoznavanju pravih vrijednosti.

…………

Napisala Nevenka DIMAČ | OŠ Voltino, Zagreb

…..

Žena sam 50+ s 25 godina radnog staža u prosvjeti. Moj je radni vijek obilježilo 15 godina rada u nastavi i sad već 11 godina rada u produženom boravku. Kreativnost je ta zbog koje i dalje radim produženom boravku.