Jučer-danas-sutra
NA ČELU NAJSLOŽENIJE EDUKACIJSKE LJESTVICE
Singapur je br. 1. – kad je u pitanju edukacija
objavljeno: 23. veljače 2016.

Istraživanje koje je OECD proveo bilo je fokusirano na povezanost akademskih rezultata i ekonomskog razvoja.

Singapurci su bili najbolji u matematici, rješavanju problema te u količini vremena provedenog za domaću zadaću. Evo još nekoliko razloga koji govore zašto je Singapur br. 1.

Tko kaže da smo mi samo štreberi? Mi smo br. 1 i u rješavanju problema.

Petnaestogodišnjaci u Singapuru postigli su najviši rezultat od 562 i bili bolji od 43 druge zemlje u PISA testiranju (Programme for International Student Assessment).

Nekih 85.000 učenika pisalo je računalno bazirani test, koji mjeri vještine što ih ljudi koriste kada su suočeni sa svakodnevnim problemima, poput postavljanja termostata ili pronalaženja najbržeg puta do određenog odredišta.

REZULTATI U MATEMATICI, ZNANOSTI I ČITANJU.

Prema PISA procjeni iz 2012. godine, singapurski tinejdžeri su bili pri samom vrhu u tim kategorijama. Rangiranje mjeri kako dobro učenici koriste matematiku, znanost i čitanje da bi rješavali stvarne životne probleme. Singapur je u matematici bio drugi, a treći u znanosti i čitanju.

Oko 510.000 učenika iz 65 zemalja sudjelovalo je u testu koji se održava jednom u svake tri godine. Kada je Singapur prvi put sudjelovao 2009. godine, njegovi učenici osvojili su drugo mjesto  u matematici, četvrto u znanosti i peto u čitanju.

NAPORAN RAD – KOD KUĆE

Visoki rezultati testova imaju svoju cijenu.

Po količini vremena uloženog u domaću zadaću, učenici iz Singapura su na trećem mjestu u svijetu, kaže OECD-ov izvještaj iz prošle godine. Petnaestogodišnjaci u toj zemlji posvećuju 9,4 sata na zadaću tjedno. Ispred njih su učenici iz Šangaja (13,8. sati) i Rusije (9,7 sati).

Globalni prosjek je oko pet sati

Glasnogovornik ministarstva prosvjete rekao je da su prosječna 9,4 sata tjedno „sasvim razumna“ za učenike koji se pripremaju za državne ispite“.

Oko 510.000 učenika u svijetu sudjeluje u testu. Postavljena su im pitanja o školskom okruženju, obiteljima i stavovima prema predmetima i školi.

Singapur postiže dobre rezultate i na razini sveučilišta

Studij građevinskog inženjeringa na Nacionalnom sveučilištu u Singapuru (NUS) rangiran je kao treći najbolji u svijetu. NUS je također rangiran kao najbolje azijsko sveučilište u 21 predmetu.

To rangiranje ocjenjuje sveučilišta u 36 predmeta uključujući povijest i pravo. Rezultati su temeljeni na istraživanjima i povratnim informacijama više od 126.000 akademika i zaposlenika diljem svijeta.

U testiranju sveučilišta koja su mlađa od 50 godina Tehnološko sveučilište Nanyang (NTU) zauzelo je peto mjesto. NTU je osnovan 1991. NUS je osnovan 1905. pa se stoga nije kvalificiralo.

NTU je također imenovan kao najbrže rastuće sveučilište – po mišljenju časopisa koji je sastavio popis 15 sveučilišta mlađih od 50 godina i mjerio njihovo širenje od 2011. NTU je zauzeo prvo mjesto na toj listi.

Matematički genijalci ovdje pobjeđuju druge genijalce

Singapur je poboljšao i rezultate na Međunarodnoj matematičkoj olimpijadi (IMO), koja se održava svake godine u raznim zemljama. Prvi put je sudjelovao na Olimpijadi 1988. godine, kada je osvojio 15. mjesto od 40 sudionika.

Najbolji rezultat koji je Singapur osvojio bilo je treće mjesto 2011., a od tada je u prvih deset svake godine. Singapur je 2014. osvojio osmo mjesto. Sudjelovalo je više od sto zemalja. [ IZ STRANIH IZVORA | straitstimes.com ]