Iz učionice
OŠ MATE LOVRAKA VLADISLAVCI
Tablica množenja i dijeljenja igrom
objavljeno: 19. svibnja 2021.

Kako vježbati množenje i dijeljenje istovremeno se zabavljajući? Je li to moguće? Potrudili smo se pronaći odgovor.

Učenici 2. razreda iz OŠ Mate Lovraka Vladislavci već nekoliko tjedana uče množiti i dijeliti.

Uz mnoštvo zadataka, diktata, digitalnih igara nastavljamo vježbati kako bi na kraju provjerili svoje znanje.

Pokušavam im  učiniti nastavu zanimljivom.

Uz obveznu igru dremuckanja (spavamo na klupama, a  učiteljica nam zadaje zadatke i budimo se ako smo točno odgovorili), proveli smo  nekoliko zabavnih aktivnosti kojima smo vježbali i usvajali množenje i dijeljenje.

U radu su nam pomogli i didaktički materijali koje smo dobili od Školske knjige.

Podna tablica množenja i dijeljenja

Bacamo kocke s brojevima te označivačem označimo dobivene brojeve i potom u  tablici pronalazimo rješenje.

Drvena tablica

Okretanjem pločica trebamo svrstati pločicu na pravo mjesto.

Snap kocke

Ove kocke, koje možemo sastavljati i rastavljati, iskoristili smo i za množenje.

■ GRADITI LIK: broj/slovo, zbrajati, oduzimati, uspoređivati – sve to smo probali ovim kockicama.

Ovaj put uključili smo ih i u množenje.

Bacimo dvije igraće kocke i zapišemo dobivene brojeve.

Nakon toga kockama prikazujemo brojevni izraz.

………………..

Na e-sferi smo pronašli predložak tablice množenja i dijeljenja koji se može isprintati.

Igrali smo igru „Pronađi broj“.

Učitelj izgovara umnoške, npr. 18, a učenik ga mora upisati na odgovarajuća mjesta.

■  IGRA PERLICAMA  

Perlice u kutiji povezuju se toplinom (glačalom).

Učiteljica je pripremila setove perlica po bojama. Bacali smo kocke i dobiveni zadatak prikazivali perlicama.

Nadam se da ćemo i ostalim učiteljima i učenicima dati ideje kako množiti i dijeliti na zabavan način jer mi smo se zabavili, a provjerit ćemo uskoro i koliko smo naučili.

■  Piše: Martina Cindrić, učiteljica mentorica razredne nastave. ■ OŠ Mate Lovraka Vladislavci ■  Voli matematiku, aktivno koristi IKT tehnologiju te neprestano traži načine kako nastavu učiniti zanimljivom i bogatom. ■