Kolumna
Sandra VUK, majka dviju kćeri – učiteljice i druge koja ni ne želi čuti o tome da nastavi maminim stopama. Entuzijast, osoba koja uvijek uči, sve je zanima i vjeruje u današnju djecu. Da bi cijeli proces bio što lakši, učenje smatra životnom igrom, uvijek traži nove spoznaje, metode i načine poučavanja. Zaljubljenik u nove tehnologije. Zaljubljenik je i u svoj posao i radost koju dijeli kad uđe u učionicu. Profesionalac u poučavanju već 27 godina. Uvijek željna prikazati primjere prakse, poučavati i odrasle. SLUŽBENO: učiteljica u OŠ Sveta Nedelja, učiteljica savjetnica, kolumnistica, e-mentorica, edukatorica o novim tehnologijama, županijska voditeljica. Kolumnistica je Školskog portala od siječnja 2015.
DNEVNIK JEDNOG ODRASTANJA
Ljetna vježbenica za 2. razred
objavljeno: 13. lipnja 2016.

U uvodu vježbenice piše:

 Kao svaka prava knjiga, i ova tvoja mora imati naslovnicu.

Tvoj je prvi zadatak nacrtati jedan ljetni dan u prostor na naslovnici.

Zašto ljetni dan?

Ovo je ljetna vježbenica. U njoj ćeš pronaći zanimljive priče i pjesme, zanimljiva pitanja iz prirode i društva, a na kraju i poneki zadatak iz matematike.

Ne moraš sve napraviti odjednom ili se žuriti s izradom stranica. Uživaj u toplim danima, u kupanju i sladoledu, a katkad, umjesto da sjediš pred televizorom ili računalom, uzmi vježbenicu u ruke i riješi poneki zadatak.

Piši pisanim slovima.

Budi uredan/uredna, služi se drvenim bojicama, ukrasi lijepe misli ili zadatke koji su te obradovali.

Ljetna vježbenica koja je pred vama ima 21 stranicu. Kad sam je stvarala, zamišljala sam učenike svojeg razreda koji za kišnih dana ne znaju kako ispuniti slobodno vrijeme. Budući da sam njihova učiteljica, najbolje znam što i koliko oni mogu, pa mislim da su sadržaji koje sam im pripremila primjereniji i bolji nego sadržaji koje mogu pronaći na internetu.

Svrha je vježbenice:

povezati sadržaje 2. razreda u jednu cjelinu, međusobno isprepletati sadržaje različitih nastavnih predmeta bez jasno naznačenih granica

  •  istražiti kako ljetne aktivnosti mogu biti povezane sa školskim sadržajima
  •  povezati učenike sa zavičajem, zajednicom i članovima obitelji koji sudjeluju u rješavanju zadataka, istraživanju ili slanju razglednica
  • s pomoću digitalne tehnologije prikupiti, organizirati i predstaviti željeni sadržaj ili o tome napisati izvješće te ga donijeti/poslati u školu.

 

Na taj način ljetne aktivnosti učenika mogu biti obogaćene sadržajima s pomoću kojih će ponavljati gradivo, vježbati pisanje i istraživati zanimljivosti.

Vježbenicu preuzmite OVDJE!

Prošle sam godine izradila vježbenicu za 1. razred:

https://goo.gl/Fd5Fcv

Online ljetnu vježbenicu za 1. razred izradila je i učiteljica Marica JUREC:

https://loomen.carnet.hr/course/view.php?id=2010

Nadam se da će sve to potaknuti i ostale učitelje da izrade vježbenice za svoje razrede, a zatim ih podijele s nama da ih možemo objaviti u Zbirci nastavnih materijala.

Sandra VUK |  Osnovna škola Augusta Šenoe, Zagreb |  UHURN Zvono  

…………

Kolumna je utemeljena na osobnom iskustvu i gledištima kolumnista i ne mora izražavati mišljenja uredništva Školskog portala i Školske knjige.