Medijska pismenost - 5 do 12
Ljiljana Studeni
Ljiljana Studeni učiteljica je razredne nastave, mentorica, s pojačanim programom iz predmeta Hrvatski jezik.
Radi u OŠ Jelkovec u Zagrebu i broji više od dva desetljeća radnoga iskustva u nastavi.

Završila je Učiteljski fakultet u Zagrebu gdje je uspješno obranila dva diplomska rada (drugi put na studiju uz rad), iz kolegija Medijska kultura kod prof. Krešimira Mikića.

Kako je već od ranih studentskih dana iznimno zainteresirana za područje medija, a posebice filma i filmske kulture, intenzivno se stručno usavršava u tom području. Svoje interese uspješno integrira u redovnoj nastavi te u izvannastavnoj aktivnosti Medijska kultura. Surađujući s brojnim udrugama koje se zalažu za sustavno medijsko obrazovanje nastoji doprinijeti tome cilju vodeći predavanja te radionice za učitelje, nastavnike i stručne suradnike. Zadnjih godina intenzivno surađuje s Udrugom Djeca susreću umjetnost u programu Sedmi kontinet kao predavač, voditeljica radionica za učenike te djecu predškolske dobi, a angažirana je i u izradi materijala za anlize dječjih filmova.

Značajnije je surađivala i s Udrugom ljubitelja filma RARE te Telecentrom (program TMA - Telecentre Multimedia Academy). Pisala je za portal Mediji istoimene udruge u kojoj je i djelovala.
  • 15.1.2019.

Tu počinju problemi

Jeste li nekad, ili koliko ste puta, svoje dijete u sličnoj situaciji poučili na isti način? Ne mora nužno biti…

Više

  • 8.1.2019.

Ne mogu disat'...

Pri svakom sljedećem gledanju u ježiću sam vidjela mnoge drage ljude koje znam, svoju djecu i neke svoje učenike. Odabrala…

Više

  • 2.1.2019.

Dnevna doza umjetnosti protiv tabua

Nasmijao se i poučio me: „Pa Duja, kako ne znaš?! To su palačinke koje voli Roko iz dugine obitelji!” Posegnula…

Više

  • 24.12.2018.

Život je kao bombonijera...

Prepuštajući se blagdanskom ugođaju, fokus sam prebacila na doživljaje i emocije, pa možda danas bude manje teksta, a više toga…

Više

  • 20.12.2018.

Filmska kultura – rudnik blaga

… kao umjetničko područje oživi (ili zaživi) u našim školama, jer to je nedostatak koji ne mogu ne vidjeti i…

Više

  • 12.12.2018.

Predblagdanska riječ za promjenu mentalnog sklopa

Mislim da bismo se s vremena na vrijeme trebali podsjećati na sve negativne utjecaje potrošačkog društva i ozbiljnije razmisliti do…

Više

  • 4.12.2018.

Nije zlato sve što sja

– Učiteljice, zašto ljudi vole kupovati proizvode kojima cijena završava s 99 lipa?  – Dobro pitanje. Što ti misliš o…

Više

  • 27.11.2018.

Gdje ima volje, ima i načina!

…a kako se do sada čini, bez nekoga dubljeg promišljanja o povezivanju s umjetničkim aspektom medijskih sadržaja. Tehnologija ne bi…

Više

  • 21.11.2018.

Shel Silverstein: „Drvo ima srce”

Naučili su da uvijek i u svakoj prilici propituju autoritete, zauzimaju stav i iznose ga uz suvisao argument. Da traže…

Više

  • 14.11.2018.

Uspjeh se ne mjeri nagradama, već brojem sretnih i zadovoljnih ljudi

Na njihovoj službenoj stranici piše da su „nacionalni nestranački, nevladin i neprofitni strukovni savez fotografskih udruga i drugih pravnih osoba…

Više
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Lome se koplja oko četiri kurikuluma

Lome se koplja oko četiri kurikuluma

Naime, prema svim najavama iz studenog,…

Školski portal: Sad možete gledati kako astronauti čitaju dječje knjige iz svemira

Sad možete gledati kako astronauti čitaju dječje knjige iz svemira

... neprofitna organizacija Global Space Education…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…