Medijska pismenost - 5 do 12
Ljiljana Studeni
Ljiljana Studeni učiteljica je razredne nastave, mentorica, s pojačanim programom iz predmeta Hrvatski jezik.
Radi u OŠ Jelkovec u Zagrebu i broji više od dva desetljeća radnoga iskustva u nastavi.

Završila je Učiteljski fakultet u Zagrebu gdje je uspješno obranila dva diplomska rada (drugi put na studiju uz rad), iz kolegija Medijska kultura kod prof. Krešimira Mikića.

Kako je već od ranih studentskih dana iznimno zainteresirana za područje medija, a posebice filma i filmske kulture, intenzivno se stručno usavršava u tom području. Svoje interese uspješno integrira u redovnoj nastavi te u izvannastavnoj aktivnosti Medijska kultura. Surađujući s brojnim udrugama koje se zalažu za sustavno medijsko obrazovanje nastoji doprinijeti tome cilju vodeći predavanja te radionice za učitelje, nastavnike i stručne suradnike. Zadnjih godina intenzivno surađuje s Udrugom Djeca susreću umjetnost u programu Sedmi kontinet kao predavač, voditeljica radionica za učenike te djecu predškolske dobi, a angažirana je i u izradi materijala za anlize dječjih filmova.

Značajnije je surađivala i s Udrugom ljubitelja filma RARE te Telecentrom (program TMA - Telecentre Multimedia Academy). Pisala je za portal Mediji istoimene udruge u kojoj je i djelovala.
  • 20.2.2019.

Normalno je ono što je normalno svima?!

Prilog je govorio o čovjeku, suprugu i ocu, koji je nastradao na radnome mjestu. Nije bilo dovoljno snimiti uplakanu suprugu,…

Više

  • 19.2.2019.

Utječe li „viša matematika” na naše učenike?

…Ako roditelj provede tri sata fotografirajući svoje dijete i još tri sata odgovarajući na komentare ispod fotografija, koliko vremena provede…

Više

  • 5.2.2019.

U potrazi za Mary iz prošle kolumne

Ta je pretpostavka ishodište za nastavak priče koju želim ispričati, prije svega, zbog sebe. Sve što radimo, radimo i radi…

Više

  • 31.1.2019.

Što to ima u ljudima tužno da ulaze u tuđe živote...

Priča o njoj početak je za put prema temi koja me zaokupila prethodnih nekoliko dana i bacila u dileme. Okidač…

Više

  • 15.1.2019.

Tu počinju problemi

Jeste li nekad, ili koliko ste puta, svoje dijete u sličnoj situaciji poučili na isti način? Ne mora nužno biti…

Više

  • 8.1.2019.

Ne mogu disat'...

Pri svakom sljedećem gledanju u ježiću sam vidjela mnoge drage ljude koje znam, svoju djecu i neke svoje učenike. Odabrala…

Više

  • 2.1.2019.

Dnevna doza umjetnosti protiv tabua

Nasmijao se i poučio me: „Pa Duja, kako ne znaš?! To su palačinke koje voli Roko iz dugine obitelji!” Posegnula…

Više

  • 24.12.2018.

Život je kao bombonijera...

Prepuštajući se blagdanskom ugođaju, fokus sam prebacila na doživljaje i emocije, pa možda danas bude manje teksta, a više toga…

Više

  • 20.12.2018.

Filmska kultura – rudnik blaga

… kao umjetničko područje oživi (ili zaživi) u našim školama, jer to je nedostatak koji ne mogu ne vidjeti i…

Više

  • 12.12.2018.

Predblagdanska riječ za promjenu mentalnog sklopa

Mislim da bismo se s vremena na vrijeme trebali podsjećati na sve negativne utjecaje potrošačkog društva i ozbiljnije razmisliti do…

Više
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Kenijac svoju plaću daje siromašnim učenicima

Kenijac svoju plaću daje siromašnim učenicima

Profesor matematike i fizike Peter TABICHI…

Školski portal: Održali smo sjajan Dan znanosti

Održali smo sjajan Dan znanosti

Na isti je dan rođen i…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…