IZ IZVRSNE UČIONICE ■ 83. ■
Superzdravko i Korona detektor
objavljeno: 18. studenoga 2021.

Ujutro kad ustanem, najprije popijem kavu. Crnu, tursku, bez šećera. Superzdravko misli da je to u redu ako ostane na jednoj, a posebno mu se sviđa što pijem bez šećera. Kada u jutarnji raspored uvrstim sat vremena šetnje sa psom – Superzdravko je super sretan i odmah dobijem peticu jer sam ispunila preporučenu dnevnu dozu kretanja i boravka na svježem zraku.

Što se tiče psa, zaista sam zahvalna jer smo uz pomoć aplikacije Perfect Dogo našli psa po mjeri naše obitelji jednostavno unijevši što imamo i što želimo pa dobili preporuku za idealnog psa u skladu s našom kućom, dvorištem i obiteljskim navikama. Uz pomoć Perfect Doga saznali smo da ljudi rjeđe udomljuju crne pse, pa smo mi baš uzeli crnu ženku.

Nakon toga uređujem se i odijevam za školu.

Moda to go mi da jednu ili deset zvjezdica, ovisno o tome je li moja kombinacija dobra ili nije, jesam li sve dobro uskladila. Ako imam vremena, isprobavam odjeću dok ne dobijem desetku; ako ne, idem dalje da ne zakasnim.

Šminkerica ocjenjuje jesam li se dobro našminkala, a za svaki slučaj sve još jednom provjerim sa Šminkoružicom koja je specijalizirana baš konkretno za ruž. Na izlasku iz kuće Superzdravko me podsjeća da nisam doručkovala, a kako sam već pomalo na knap s vremenom, uz pomoć Master Fooda brzo provjerim koji doručak mogu napraviti od namirnica koje su mi na raspolaganju. Samo otvorim hladnjak i poslikam što u njemu imam, a Master Food izbaci nekoliko prijedloga za zdrav doručak.

Na kraju još jednom sve provjerim i ako Sredi se kaže da je sve dobro, idem u školu.

Prije ulaska u školu brzo pronalazim COVID potvrdu i masku, a za svaki slučaj Korona detektorom provjerim je li sve u redu. Ako mi on da zeleno svjetlo, ulazim.

U razredu tijekom sata prirode i društva uključim ČOZ aplikaciju, što je skraćenica od Čistimo okoliš zajedno, pa vidim možemo li se uključiti u neke ekološke akcije, a pomoću Web Cam Svijet provjerimo što se događa u svijetu baš u ovom trenutku i planira li itko osim nas čistiti okoliš. Za slučaj da knjižnica ne radi, mi imamo E-book i sve što želimo pročitati, nađemo tamo, a vježbe, zadatke, pravopis…u tren oka provjerimo Zadatko Ispravljačem, aplikacijom namijenjenom učenicima, roditeljima i učiteljima – jednim klikom do točnog rješenja.

Po povratku s posla razmišljam je li možda vrijeme za novu frizuru. Aplikacija Safe,koja vodi brigu o omom novčaniku, kaže da baš i nije, a s njom se slaže i Frizi Bizi koji kaže da je frizura još koliko-toliko u redu, što si prevodim kao „Pričekaj do plaće!“.

Za ručak ne brinem jer će Master Food već nešto smisliti, sve učeničke zadaće i lektire ispravit će Zadatko Ispravljač, a nešto slatko poslije riješit ću uz pomoć Slatke Torte.

Na E-knjizi pronađem nešto dobro za čitanje, pomalo već razmišljam o godišnjem odmoru, pa na HOT aplikaciji provjerim kakva je ponuda hotela. Moja djeca gledaju Junior TVkoji nudi sadržaje u skladu s dobi, a pas mirno spava jer je Perfect Dogo odradio svoj posao kad je trebalo. Kihnula sam pa brzo na Superzdravkuprovjeravam što mi je. On kaže da je, vjerojatno, zbog propuha što potvrđuje i Korona detektor – svijetli zeleno. Sutra mi dolazi nova učenica. Ne govori hrvatski jezik, no ja ništa posebno ne brinem jer ću u tren oka instalirati aplikaciju Strani jezici – upišeš zemlju koju hoćeš i aplikacija ti izbaci najčešće korištene riječi tog jezika.

Uz Svjetski dan izumitelja moji su učenici imali zadatak osmisliti aplikaciju koja rješava neki problem. Ideja je to kolege Bojana Ilčića koju je podijelio s drugim učiteljima i ja sam mu zahvalna.

Ovo su njihove aplikacije i one su u ovoj priči riješile sve moje probleme.

Sve je u ovoj priči istinito, čak i najava dolaska nove učenice koja ne govori hrvatski jezik. Trebala je s Kosova doći u naš razred, ali je u zadnji tren odlučeno da će ju ipak upisati u jedan drugi razred. Budući da sam ja učenicima najavila dolazak nove učenice, koja ne govori hrvatski, a oni već i imaju iskustva s prihvaćanjem takve djece jer smo imali Alija iz Sirije, dvije su djevojčice – Anja i Laura već sljedeći dan za novu učenicu samoinicijativno napravile plakat i napisale pismo dobrodošlice na albanskom jeziku.

Zapakirale su i mali dar za to dijete. Nova je učenica zaista došla, a njezina ju je učiteljica dovela u naš razred da joj predamo poklon. Ona je pričala albanski, one hrvatski i svi smo se i bez aplikacije razumjeli. Gdje ima srca, ima i razumijevanja.

■  Piše: Marija Mapilele, učiteljica razredne nastave ■  OŠ Bogumila Tonija, Samobor ■