Pljesak molim
NAGRADA OŠ „DR. FRA KARLO BALIĆ” ŠESTANOVAC
Rezultati nagradnog natječaja STVARANJE JEDNE IZLOŽBE
objavljeno: 5. srpnja 2022.

Učitelji likovne kulture često su dobri duh škole. Oni, naime, potiču učenike na stvaranje, nadahnjuju ih, dekoriraju školske prostorije, organiziraju izložbe… Ipak, u središtu pozornosti svih kreativaca i ljubitelja umjetnosti svakako su likovne izložbe. No put do kvalitetne izložbe nije tako jednostavan i zahtijeva različita znanja i timski rad.

Kako bi nam učitelji likovne kulture imali prilike pokazati svoju kreativnost i kreativnost svojih učenika, pozvali smo ih na sudjelovanje u nagradnom natječaju Školske knjige pod nazivom Stvaranje jedne izložbe.

Cilj je natječaja bio pokazati originalne i kreativne zadatke, ali i proces postava izložbe u prostoru škole.

Među brojnim pristiglim prijavama, naš je stručni žiri izabrao pobjednike – učenike 5. a i 5. b razreda OŠ „Dr. fra Karlo Balić” Šestanovac koji su pod mentorstvom učiteljice Ivane Staničić u predivnom školskom dvorištu kreirali izložbu pod nazivom Vesele životinje. Pobjednički tim pokazao nam je kako to izgleda kada likovni radovi „iziđu u šetnju“ te kako je važno razmišljati o prožimanju izložbenog prostora s temom radova i medijem.

Stoga na njihovu adresu putuje poklon-paket dječjih knjiga s temom umjetnosti u izdanju Školske knjige – Povijest slika za djecu Davida Hockneya i Martina Gayforda, Kako muzej živi? te Kako biti umjetnički buntovnik?. Nadamo se da će ih ove knjige prepune novih znanja (ali i humora) nadahnuti i potaknuti da stvaraju i dalje.

Čestitamo sretnim dobitnicima i zahvaljujemo svima na sudjelovanju u nagradnom natječaju!

OPIS IZLOŽBE Učenici 5a i 5b razreda (te jedan učenik koji je iz posebnog razrednog odjela, koji na nastavu likovne kulture sudjeluje u sklopu integrirane nastave) istraživali su novu likovnu tehniku – asamblaž – koja spaja različite trodimenzionalne predmete i materijale. Ti se predmeti često mogu pronaći u svakodnevnoj upotrebi, a umjetnici ih postavljaju u nove odnose. Učenici su imali zadatak kroz određeno vremensko razdoblje pronaći predmete koji su odbačeni i više se ne upotrebljavaju, te kroz rad u paru izraditi životinju po vlastitom izboru. Izložbu likovnih radova učenici su postavili u školskom dvorištu koje je posebno lijepo u proljeće uoči proslave obilježavanja dana škole.