Projekt u Svijetu likovnih umjetnika ulazi u treću godinu postojanja. Projekt je nagrađen nacionalnim oznakama kvalitete na portalu eTwinning.
Iz stručnog rada koji sam napisala o ovome projektu:
Cilj je ostvarivanja i stvaranja projekta da učenici na zanimljiv način upoznaju neke od najpoznatijih svjetskih likovnih umjetnika (s osvrtom i na hrvatske umjetnike), pobliže saznaju o opusu stvaranja i zatim na drugačiji, zanimljiviji način nastoje ostvariti “umjetnički transfer” osnovnih elemenata nekog likovnog umjetnika.
CILJEVI PROJEKTA ZA UČENIKE SU: razvoj učeničkih kreativnih sposobnosti u nerazdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina, razvoj inicijative, samopouzdanja i sposobnosti kreativnog izražavanja, propitkivanja i uočavanja; oblikovanje u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti.
Ostvareni ciljevi i zadatci projekta pomažu razviti osobu koja je sposobna razmišljati, maštati, razmisliti kako može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate.
Dijete tako uči na vlastitom iskustvu, uči da sudjelovanje može biti zabavno i korisno, uči komunicirati, surađivati, uči iskustvom i doticajem s likovnim okruženjem, uči raditi kao dio skupine, uči proces donošenja odluka i odgovornosti koje iz toga proizlaze, cijeni važnost zajedničke suradnje, stječe osjećaj važnosti i izgrađuje samopouzdanje, razvija inicijativnost.
Za sat likovne kulture odabrala sam poznati motiv Van Gogha Suncokreti.
Izradila sam i INTERAKTIVNU PREZENTACIJU.
NASTAVNA TEMA: PLOHA
PODRUČJE RADA: SLIKANJE
CILJ: Uočavati i istraživati različite principe organizacije elemenata na slici i u prirodi.
KLJUČNI POJMOVI: kompozicija, raspored, slikarski rukopis
ZADATCI:
OBRAZOVNI:
■ igrajući se istražiti različita načela organizacije elemenata/oblika u prirodi
■ uočiti i istražiti ta načela na umjetničkim djelima
■ izraziti neke od istraživanih načela u vlastitom radu
FUNKCIONALNI:
■ razvijati sposobnost uočavanja i zaključivanja
■ razvijati sposobnost otkrivanja različitih organizacija elemenata na slici i u prirodi
■ razvijati stvaralačku maštu
ODGOJNI I SOCIJALIZIRAJUĆI:
■ poticati aktivnost i suradnju s drugim učenicima tijekom izvođenja igri
■ razvijati ljubav prema prirodi
OŠ LK A.4.2.
Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i
postupaka u vlastitom likovnom izražavanju
OŠ LK A.4.1.
Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
OŠ LK B.4.1.
Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela.
Vrednovanje – vršnjačko: u vrednovanju su posebno istaknuli da je svatko doživio djelo na drugačiji način, da su gledali istu vazu, a kasnije su je interpretirali na svoj način.
Pošto je tehnika bila po vlastitom odabiru mnogi su koristili kombiniranu tehniku da jače istaknu njima bitne detalje.
U razred sam donijela i vazu prepunu rascvjetanih suncokreta.
■ Album svih radova ■Razredne stranice fotogalerija ■ Stranica za likovnu kulturu ■ Piše: Sandra VUK ■ OŠ SVETA NEDELJA, SVETA NEDELJA ■ Mrežne stranice 4.b ■