ZGODNO, ZGODNO, ZGODNO
OMEGA – interaktivne rečenice
Projekt Omega-is je osmišljen da bi stimulirao razvoj jezika i komunikacije kod učenika koji počinju istraživati misterije pisanog jezika.
Što su slova?
Kako mogu predstavljati riječi i događaje?
Jezični dio programa je osmišljen tako da bi ga učenik trebao istraživati uz pomoć učitelja te u interakciji s njim ili roditeljem. Jezični materijal i popratne animacije ne nude samo motivacijsko vježbanje pismenosti, nego pružaju i priliku za razgovore u kojima učenik može izraziti svoju imaginaciju i misli.
Program se sastoji od dvije glavne sekcije.
SEKCIJA S LEKCIJAMA dolazi uz jezični i tekstualni materijal gdje učenik može stvoriti događaje uz pomoć tekstualnih opcija. Učenik također može testirati svoje znanje tako da najprije pogleda događaj, a zatim odabere riječi i stvori rečenicu koja najbolje opisuje ono što je upravo vidio.
U SEKCIJI ZA MONTIRANJE odrasli mogu montirati postojeći materijal ili stvoriti potpuno nove materijale da bi učeniku ponudili dobro prilagođenu i stimulativnu situaciju za učenje.
Multimedijski materijal lekcija osmišljen je na sljedeći način: jezični sadržaj je predstavljen tekstom. Klikom na određenu riječ učenik će čuti tu riječ posredstvom prethodno snimljenog glasa i zatim vidjeti riječ kao sliku ili, ako je riječ o frazi, kao događaj. Nakon toga učenik, u vremenski ograničenom prozoru, dobiva potporu u tri različita oblika (tekst, govor, animacija) koji će olakšati njegovo ili njezino razumijevanje koncepta lingvističke reprezentacije.
OMEGA-IS UKLJUČUJE OPŠIRAN JEZIČNI MATERIJAL:
* 29 osnovnih lekcija uz oko 200 riječi (plus 3 priče i 16 demonstracijskih lekcija)
* pruža dovoljno materijala za stvaranje 1936 rečenica (plus sadržaj priča i demonstracijskih lekcija)
* prosječna razina su rečenice koje se sastoje od tri riječi
* najnaprednija razina su kratke priče.
OMEGA-IS IMA OTVOREN DIZAJN:
* što znači da postoji opcija da s vremenom dodate novi jezični i medijski materijal
* taj dodatni materijal osigurat će programeri (na Omega-is web stranici), ali većinu mogu dodati i roditelji ili učitelji.
Ova strategija pokazala se uspješnom u stvaranju brzog napretka u učenju za djecu s autizmom. Dokumentiran je napredak u čitanju riječi i fonološkoj svjesnosti, kao i u komunikacijskim vještinama.
Projekt Omega-is je nastao u suradnji Odsjeka za Psihologiju na Sveučilištu Göteborg u Švedskoj, Sveučilišne bolnice Sahlgrenska u Göteborgu, Centra za mentalno zdravlje djece i adolescenata na Sveučilištu Bergen u Norveškoj te Odsjeka za psihologiju na Sveučilištu Penn State u SAD-u.
..................
Izvor: omega-is.com
Obrazovanje Montessori moglo bi smanjiti jaz između bogatih i siromašnih
Nedavno smo svoga trogodišnjeg sina upisali u predškolu. Nakon loših…
Društvena osviještenost važnija od ocjena
kanadski obrazovni sustav, nakon čega je ova zemlja dospjela među…
Nastavite graditi svoju mrežu podrške i budite ustrajni
„Nitko od učenika vas ne voli!” „Pa ja i nisam…









