BOLJE PRETJERANO CITIRATI NEGO UOPĆE NE CITIRATI
Kako naučiti djecu da budu časni učenici?
Škola u kojoj radim ima prekrasnu ceremoniju svake godine, u kojoj svi učenici i učitelji potpisuju „Kod časti“. Mnogi učitelji traže od učenika da daju „prisegu“ kako je njihov rad zaista njihov.
MI UČIMO UČENIKE DA CITIRAJU SVOJE IZVORE KAD POSUĐUJU IDEJE DRUGIH LJUDI.
Potpisati prisegu koja kaže:
„Neću lagati, varati ili krasti, niti tolerirati druge koji to rade“ – čini se malo suhoparnim. Zapravo, riječ je o nečemu vrlo kompleksnom. Interpretiranje individualnih slučajeva može biti teško. Ponekad bi roditelji trebali pomoći djeci da shvate što je ispravno napraviti u danoj situaciji.
Vaš sin možda radi s drugim učenikom domaću zadaću. Učitelji potiču učenike da pomažu jedni drugima kad imaju problema s nekim zadatkom. U većini slučajeva to je u redu. Težak dio je odlučiti u kojoj je mjeri rad s prijateljem u redu, a kad to više nije rad vašeg djeteta.
Neki učitelji uopće ne žele da učenici rade zajedno. Smatraju da je domaća zadaća osnovni način na koji se može saznati koji su učenici svladali neko gradivo.
Predlažem da vaš sin pita svoje učitelje što oni očekuju u vezi s domaćom zadaćom.
Još jedno teško područje je kada, na primjer, vaša kći piše esej.
......................... o O o .........................
Mijenjanje jedne ili dviju riječi u odlomku koji potječe iz jednog
od njezinih izvora ne čini taj rad njezinim. Čak i mijenjanje cijelih rečenica i odlomaka nije dovoljno. Ona mora pripisati zasluge osobi čije ideje dijeli.
......................... o O o .........................
To je učenicima vrlo teško shvatiti, a ako vaša kći pogriješi, mogla bi biti optužena za plagiranje, iako smatra da je sama napisala esej.
Vjerojatno je dobra ideja pomoći joj da odluči treba li nešto citirati, pogotovo u prvih nekoliko radova koje napiše.
- Uvijek je bolje pretjerano citirati nego uopće ne citirati kad je to potrebno.
Postoje trenuci kad učenici varaju, a nisu ni svjesni toga. To obično proizlazi iz očaja zbog ovog ili onog razloga.
Možda imaju previše posla i jednostavno nemaju vremena napraviti neki zadatak. Moguće je da ne znaju kako ga napraviti, a ne žele zamoliti za pomoć (ili im je neugodno pitati). Bez obzira na razlog, takvi su slučajevi jasni i obično završavaju kaznom.
Bez obzira na to, roditelji mogu pomoći otkriti razloge zbog kojih je dijete osjetilo potrebu za varanjem. Možda je moguće prilagoditi njihov dnevni raspored ili potražiti pomoć instruktora, ako je to potrebno.
Svi roditelji žele da njihova djeca odrastu u časne ljude. Školski Kod časti i način na koji je proveden mogu biti korisni pri učenju djece tome što znači imati integritet.
Djeca griješe. Kad pogriješe, uzmite vremena da otkrijete što se dogodilo.
Jesu li radili s drugim učenikom na domaćoj zadaći i smatrali da je to u redu? Jesu li upotrijebili ideje neke druge osobe i smatrali da su sami došli do njih? Ili su varali iz čistog očaja?
Koji god razlog bio, iskoristite situaciju i pomozite svom djetetu da nauči kako da drugi put donese bolju odluku.
.........................
Napomena:
- Autorica teksta Livia McCoy je učiteljica s dugogodišnjim iskustvom koja svakog učenika vidi kao pojedinca s velikim potencijalom za učenje te smatra da je njezin posao pomoći svakom učeniku da otkrije kako da bude uspješan u školi. Livia na portalu SchoolFamily.com dijeli ono što je naučila pomažući svojim učenicima, njihovim roditeljima i drugim učiteljima da shvate kako mogu doživjeti uspjeh u školi.
Izvor: schoolfamily.com
Obrazovanje Montessori moglo bi smanjiti jaz između bogatih i siromašnih
Nedavno smo svoga trogodišnjeg sina upisali u predškolu. Nakon loših…
Društvena osviještenost važnija od ocjena
kanadski obrazovni sustav, nakon čega je ova zemlja dospjela među…
Nastavite graditi svoju mrežu podrške i budite ustrajni
„Nitko od učenika vas ne voli!” „Pa ja i nisam…









