Školstvo u medijima
JUTARNJI LIST > UČENICI I STUDENTI ČESTO PIŠU KAO DA TO RADE ZATVORENIH OČIJU
‘Teško im je uobličiti tekst, više gotovo da ne pišu pisanim slovima’
objavljeno: 2. travnja 2018.

… a sveučilišni profesor, Neven Budak, dopunjuje “Studenti imaju problem s razumijevanjem pročitanoga. Očito je da naši đaci u 12 godina škole ne steknu tu vještinu”.

Studentima je, objašnjavaju sveučilišni profesori, teško uopće uobličiti tekst u smislenu cjelinu, razraditi jasan uvod i zaključak, piše Jutarnji list.

Muče ih ije i je, č i ć, ali i veliko i malo slovo, pogotovo u pridjevima. Nesavladivo im je pravilo da se, primjerice, pridjev hrvatski ne piše velikim slovom. A neke strukovne škole, u višim razredima niti nemaju nastavu iz hrvatskog…

 “Ovo nije ispit iz kriptologije”, napisao je na vrhu papira istrgnutog iz bilježnice na crte sveučilišni profesor zagrebačkog fakulteta nakon što se namučio dešifrirati rukopis svog studenta na tri i pol stranice eseja. Više od 20 godina predaje studentima, a rukom pisane eseje, koje dobiva, iz godine u godinu sve mu je teže čitati. CIJELI TEKST o fenomenu pisanja, pismenosti i nepismenosti PROČITAJTE OVDJE.