Savjeti stručnjaka
BUDITE UČINKOVITIJI [ 1 ]
21 stvar koju nikad ne biste trebali raditi učenicima
objavljeno: 31. listopada 2018.

Odsutnost loših navika, izostavljanje određenih učiteljevih obilježja i ponašanja, izbacivanje uobičajenih, ali naposljetku štetnih strategija…

Sve to može imati dubok utjecaj na ponašanje učenika.

To također može pojednostavniti vaše poučavanje, ukloniti nesigurnost i smanjiti stres. Tim povodom, donosimo vam 21 stvar koju nikad ne biste trebali raditi svojim učenicima.

 ✿ NIKAD, NIKAD, NIKAD.

  1. Nagraditi ih u zamjenu za dobro ponašanje.

  2. Izgrditi ih, upozoravati ili opominjati.

  3. Hvaliti ih za ponašanje koje se ionako očekuje od njih.

  4. Pozvati ih na stranu i održati im lekciju.

  5. Svađati se s njima.

  6. Zatražiti od njih da ispune „obrazac za opažanje nastavnog procesa”.

  7. Buljiti u njih i uputiti im prijekorni pogled.

  8. Ignorirati njihovo neprimjereno ponašanje.

  9. Za kaznu ih poslati u drugu učionicu.

  10. Ispitivati ih zašto su se neprimjereno ponašali.

  11. „Uhvatiti ih u dobrom ponašanju” i zatim ih hvaliti zbog toga.

  12. Tražiti od njih da potpišu ugovor o ponašanju.

  13. Ljutito dizati glas na njih.

  14. Podvrgnuti ih sustavu znački odnosno simbola.

  15. Reći im što da misle ili kako da se osjećaju nakon što su se neprimjereno ponašali.

  16. Prisiliti ih da popričaju s učenikom koji je nasilan prema njima.

  17. Pokušati ih uvjeriti ili prisiliti da se dobro ponašaju.

  18. Preusmjeriti njihovo neprimjereno ponašanje.

  19. Poslati ih ravnatelju za bilo što drugo osim opasnog ponašanja.

  20. Kazniti cijeli razred zbog ponašanja nekolicine.

  21. Propustiti priliku da ih smatrate odgovornima za njihovo ponašanje.

Ako niste sigurni zašto biste morali izbjegavati ove stvari i ne znate što napraviti umjesto njih, molimo vas da provjerite naš arhiv. 

U međuvremenu, iako su mnoge od gore nabrojenih točaka uobičajena praksa za učitelje, nemojte se zavaravati, one su loše za vaše učenike i za učionicu.

Ako ih izbacite iz svojih praksi upravljanja učionicom to će vam dati veliku prednost i učiniti vas učinkovitijim i utjecajnijim te u vašu  učionicu uvesti mir i tišinu.

To će, drugim riječima, vaše poučavanje učiniti lakšim.

……………

NAPOMENA

  • SAD: Blog Smart Classroom Management projekt je Michaela Linsina, učitelja s 27 godina iskustva i autora nekoliko uspješnica. Smart Classroom Management jedan je od najposjećenijih blogova posvećenih upravljanju učionicom, s više od 120 tisuća pretplatnika.

  • Izvor: smartclassroommanagement.com