OŠ FRANA GALOVIĆA, ZAGREB

Zahvaljujući projektu Erasmus+ KA2 bolje razumijevanje znanosti putem igre

srijeda, 20. ožujka 2019.

OŠ Frana Galovića iz Zagreba partner je u projektu Erasmus+ „Games for learning Science”, koji će potrajati do 31. kolovoza 2020. godine, a kojem je glavni zadatak putem igara učenicima približiti znanost i olakšati usvajanje ishoda iz STEM područja.

Partnerske su škole iz Španjolske, koordinatori, te iz Grčke, Češke i Latvije.

Učenici naše škole pisali su motivacijska pisma te je Povjerenstvo projekta održalo intervjue na hrvatskom i engleskom jeziku, a najbolji su učenici pozvani u Erasmusov tim.

LTTA [ Learning, teaching, training activities ] održat će se u svakoj zemlji, a prisustvovat će dvoje učitelja i četvero učenika u dobi od 12 do 14 godina.

Prvi LTTA održan je u španjolskom gradu Benetusser nedaleko od Valencije u studenome 2018. godine. Učenici su tijekom šest dana upoznali školu domaćina, tradiciju i običaje valencijskog područja koja je jedinstvena i posebna u odnosu na ostale španjolske regije. Učenici su bili glavni sudionici svih aktivnosti: predstavljanje škola, igre ice breaker za upoznavanje i povezivanje, predstavljanje i snimanje igre koju su osmislili španjolski učenici, upoznavanje Valencije radnim listićem i u igri, posjeta Ocenariju i Muzeju umjetnosti u kojem su učenici imali praktičnu radionicu kemije.

Učenici su također svako popodne provodili sa svojom domaćinskom obitelji kako bi što bolje upoznali način života, običaje i osnažili svoje jezične kompetencije. Domaćini su također priredili druženja s učiteljima i roditeljima te iskazali srdačnu dobrodošlicu i veliko veselje što su domaćini, kao i gradonačelnica koja nas je primila. Svaka je škola provela natječaj za logo projekta te smo odabrali najbolji logo koji će predstavljati naš projekt, a osmislio ga je španjolski učenik.

Drugi LTTA održan je u Grčkoj u gradu Heraklion na Kreti početkom ožujka 2019. godine. Tijekom šest dana naši su učenici upoznali školu domaćina i školski sustav koji se razlikuje od našega, tradiciju i običaje Krete koji su posebni u odnosu na ostatak Grčke. Učenici su za ovaj LTTA morali osmisliti igru koju su predstavili svojim vršnjacima, nakon čega je uslijedilo igranje igara i snimanje, budući da će svi materijali biti objavljeni i dostupni širokoj publici. Posjetili smo Prirodoslovni povijesni muzej, Arheološki muzej, palaču Knossos, učenici su interaktivno istraživali o Heraklionu te su se bavili sportskim aktivnostima u školi i stadionu Pankritio u Heraklionu kao i znanstvenim radionicama iz fizike i robotike. I ovdje su domaćinske obitelji omogućile još detaljnije upoznavanje grada, jezika i običaja. Također smo imali zajednička druženja s učiteljima i roditeljima te svečano primanje kod dogradonačelnika.

I za učitelje je u tome iznimna dobrobit: jačanje jezičnih kompetencija, stvaranje mreže partnerstava za buduće projekte, upoznavanje tradicije i običaja, jačanje komunikacijskih i socijalnih vještina. Učitelji su na sastancima procjenjivali pojedini LTTA i dogovarali daljnje diseminacijske aktivnosti.

Nakon svakog susreta LTTA provedena je procjena među učenicima domaćinima, učenicima putnicima, roditeljima domaćinima i roditeljima učenika putnika.

Učenici u školama, koji nisu u Erasmusovu timu, rješavali su test o poznavanju partnerskih zemalja koji ćemo ponoviti i na kraju projekta kako bismo pratili napredak u znanju, budući da će učenici Erasmusova tima izvještavati svoje vršnjake nakon što se vrate sa svakog susreta LTTA te će izrađivati panoe i plakate.

Pozivamo čitateljice i čitatelje da posjete našu Facebook stranicu te mrežnu stranicu, kao i kanal na YouTubeu. 

  • Za bolje razumijevanje znanosti, uživajte i igrajte naše igre.

……………..

NAPISALA

Melita POVALEC, prof. biologije

Vezani članci
Školski portal: Erasmus+ mobilnost i prekrasno iskustvo učenika na Cipru

Erasmus+ mobilnost i prekrasno iskustvo učenika na Cipru

… od 18. do 25. listopada 2019. godine boravile su…

Školski portal: Domaćin u sklopu projekta Erasmus+ KA2

Domaćin u sklopu projekta Erasmus+ KA2

… a svrha je putem igara učenicima približiti znanost i…

Školski portal: Zašto većina srednjoškolaca ne može odabrati zanimanje

Zašto većina srednjoškolaca ne može odabrati zanimanje

Većina učenika koji pohađaju deseti razred nije donijela odluku o…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Nitko nije premalen da bi potaknuo promjene!

Nitko nije premalen da bi potaknuo promjene!

U međupredmetnoj temi ODRŽIVI RAZVOJ klimatske…

Školski portal: Štrajk i početak došašća

Štrajk i početak došašća

Nadam se da smo nešto pokrenuli…

Školski portal: ADVENTSKI KALENDAR ZA RAZREDNU NASTAVU

ADVENTSKI KALENDAR ZA RAZREDNU NASTAVU

Drage učiteljice i dragi učitelji, i…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…