Kupila sam veliku prozirnu kuglu za bor koja se može otvoriti. Obojila sam ju iznutra crnom akrilnom bojom i oblijepila ljepljivom trakom (Ducktape) kako se ne bi razbila i ozlijedila kojeg učenika ako padne na pod (ipak je to bomba :o) Netko će ju sigurno poželjeti baciti što dalje od sebe prije nego eksplodira).
Unutar kugle sam zalijepila digitalni kuhinjski sat.
Na vrh kugle sam zalijepila pluteni čep (također obojen u crno) iz kojega viri komadić špage/užeta – „fitilj“.
Digitalni sat mi je koristan jer mogu birati vrijeme koje meni odgovara za određenu igru.
- Djeca su oduševljena i žele se igrati bombe svaki dan.
Naravno, ne trebate praviti cijelu bombu da biste se zabavili i utvrdili gradivo s učenicima. Igrati se možete i bez bombe.
Iskoristite samo digitalni sat, ali trebali biste zalijepiti krep-traku na dio sata na kojemu se vidi vrijeme da učenici ne bi varali.
EVO KAKO SE IGRAMO:
■ ABECEDA:
Sjedimo u krugu i prebacujemo „bombu“ iz ruke u ruku izgovarajući redom slova abecede: jedan učenik – jedno slovo. Iz igre ispada učenik u čijim rukama bomba „eksplodira“.
■ RIJEČI NA ZADANO SLOVO:
Bomba kruži iz ruke u ruku. Na primjer, k kao kapa, k kao kaput, k kao kokoš. Učenik kod kojega bomba eksplodira zadaje neko novo slovo/glas.
■ ZBRAJANJE/ODUZIMANJE BROJEVA…
■ IGRA MNOŽENJA:
Učenik koji započinje igru zadaje zadatak učeniku pored sebe i daje mu bombu u ruke (npr. 5 ∙ 2). Sljedeći učenik mora točno riješiti zadatak i zadati novi zadatak idućem učeniku. Iz igre ispada učenik kojemu bomba eksplodira u rukama.
Piše: Katica KONSTANTINOVIĆ, učiteljica, OŠ Nikole Tesle, Mirkovci
Iako je učiteljski poziv primarni, dvije je godine predavala matematiku u višim razredima OŠ. Dugogodišnja volonterka, državna instruktorica i trenerica voditelja u Savezu izviđača Hrvatske.