Kolumna
Sandra VUK, majka dviju kćeri – učiteljice i druge koja ni ne želi čuti o tome da nastavi maminim stopama. Entuzijast, osoba koja uvijek uči, sve je zanima i vjeruje u današnju djecu. Da bi cijeli proces bio što lakši, učenje smatra životnom igrom, uvijek traži nove spoznaje, metode i načine poučavanja. Zaljubljenik u nove tehnologije. Zaljubljenik je i u svoj posao i radost koju dijeli kad uđe u učionicu. Profesionalac u poučavanju već 27 godina. Uvijek željna prikazati primjere prakse, poučavati i odrasle. SLUŽBENO: učiteljica u OŠ Sveta Nedelja, učiteljica savjetnica, kolumnistica, e-mentorica, edukatorica o novim tehnologijama, županijska voditeljica. Kolumnistica je Školskog portala od siječnja 2015.
Pribor za 2. razred
objavljeno: 24. kolovoza 2015.

Današnji članak isključivo je vezan uz učenike i roditelje moga razreda, ali može nekima poslužiti kao podsjetnik ili vodič u nabavi potrebnog pribora.

Osim knjiga koje će biti na školskim klupama, potrebno je neke stvari i prije kupiti ili pripremiti.

Hrvatski jezik

……………………….

Započet ćemo pisati u pisanku B, a oni koji su već sada spretniji mogu započeti pisati u pisanku C. Napominjem, ne treba kupovati velike zalihe pisanke B jer ćemo već u listopadu početi pisati u pisanku C. Ovih dana sam imala u rukama pisanku A, B,C s naslovnicom iz filma „Frozen“.

Crtovlje u tim pisankama nije pripremljeno za naša pisana slova, pa vas molim da za sada to ne kupujete.

U školi, a i domaće zadaće, pisat ćemo olovkom. Tu se odmah nameće pitanje pernice. Neka pernica ne bude prevelika.

Sadržaj pernice koji je potreban učeniku su: dvije olovke, šiljilo, gumica, drvene boje, ravnalo ili trokut i kemijska olovka. Uz pernicu potrebno je imati i škarice i ljepilo uvijek u torbi.

Osim bilježnica B i C, molim da učenici donesu i jednu pisanku D u kojoj ćemo voditi zabilješke tijekom čitanja lektire i ona će biti stalno u školi.

Matematika

……………………

Koristit ćemo pisanke na kojima piše Matematika 1 jer su predviđene za učenike 1. i 2. razreda. Ove godine nećemo koristiti geometrijsku bilježnicu pa ju nemojte ni kupovati.

Priroda i društvo

………………………….

Nastavljamo zapisivati i lijepiti listiće u pisanku D.

Glazbena kultura

……………………….

Pisanka A koja vam je preostala iz prvog razreda.

Tjelesna i zdravstvena kultura

……………………………………………..

Kratke hlačice, majica i platnene tenisice (ne papuče). Djevojčice moraju imati vezanu kosu i molim da se redovito oprema za TZK drži čistom. Na kraju prvog razreda u ormaru su neki učenici imali 7 (slovima SEDAM) vrećica s opremom. Sve to neka bude u vrećici koju učenik prepoznaje ili je na njoj naznačeno ime. 

Papuče su ostale u školskom ormaru (6 komada). Papuče su obavezne pri ulasku u razred i ostaju u školi nakon što učenik odlazi kući. Učenicima nožice rastu pa je potrebno ponekad provjeriti papuče u školi jer su vrlo često papuče potrgane, šuplje ili jednostavno premalene.

Likovna kultura

…………………………

Za likovnu kulturu koristimo kutiju za cipele u koju spremamo sve navedeno. Kutija ne treba biti od tatinih tenisica (recimo broj 46) jer takva ne stane u školski ormar. Kutija treba sadržavati: podlogu za zaštitu klupa, plastičnu čašu (od tvrđe plastike), vodene boje, veliku bijelu temperu, od drugog polugodišta sve tempere, dva bijela kista različite veličine i dva smeđa kista različite veličine, crni tuš, pero za crtanje, flomastere (12 komada), crni vodootporni flomaster, ljepilo (veće), olovku B, uljne pastele i krede u boji (ne velike, nego školske krede).

Ostale napomene vezane uz pribor – na sve naznačite ime svog djeteta i razred.

Knjige omotajte, a tko želi može omotati i bilježnice.

  • TORBA NEKA NE BUDE TEŠKA.

Mnoge torbe reklamiraju se kao funkcionalne, imaju kotačiće, posebne dijelove za leđa, a teže su nego učenici. Ako kupujete torbu, neka ju praznu dijete stavi na leđa i kaže je li mu udobna, može li ju samostalno nositi.

Razmislite da u torbi ponekad (na početku tjedna) bude i oprema za tjelesni i posudica s jelom i da sve te sitnice dodatno otežavaju torbu. Mnogi učenici mogu koristiti i staru. Dajte im četkicu u ruke i neka ju dobro operu.

Možda u njoj pronađu i neke stare bilježnice i papire i tako se malo prisjete škole. A i samo čišćenje im je dobra igra.

Na kraju, vidimo se za sedam dana. Dodana neka ne zaboravi ponoviti svoju malu scensku točkicu za dolazak prvašića.

Jedva čekam!

…………………..

Sandra VUK

OŠ Augusta Šenoe, Zagreb

UHURN Zvono