DOPRINOS ŠKOLI ZA ŽIVOT [ 4. DIO ]
Sebični gen učitelja
objavljeno: 9. listopada 2018.
Uza sva planiranja za nastavu, makar je planirali cijelo ljeto i dobar dio rujna, pa i svakodnevno tijekom čitavoga radnog vijeka – nije dovoljno precizno i dovoljno da se na to možete i apsolutno osloniti. To je tek početak vašeg angažmana. Kad stanete pred učenike ne postoji „izverglat ću svoje i spokojno otići kući”. Takav se sat ne dogodi ni kad najviše priželjkujete, kad se po već stoti put dogovarate sa sobom kako biste baš i mogli danas, jer je krajnje vrijeme da se malo poštedite.
PROSTOR UČITELJEVE KREATIVNOSTI
Učitelji razredne nastave trenutačno su jedini stručnjaci u zemlji koji su u svom formalnom obrazovanju na učiteljskim fakultetima stekli najbolje kompetencije za takvo provođenje nastave, a u praksi skromnih uvjeta dobro izoštrili vještinu i intuiciju.
To je jedinstveno spakiran „paket kompetencija” koji inženjer možda može razumjeti, ali ga sigurno neće kontinuirano slijediti, jer u njegovu obrazovanju nisu svi kolegiji imali fokus na razvijanju tog „paketa kompetencija”. Misija Učiteljskog fakulteta očito nije shvaćena.