Skladatelj je za tu orkestralnu suitu napisao i tekst. Riječ je o zanimljivoj i duhovitoj priči o hrabrom dječaku Peći, koju pripovijeda dramski glumac, a pojedine osobe i životinje u priči predstavljene su glazbenim instrumentima. Dječak Peća je uz pomoć lovaca i prijatelja iz životinjskog carstva svladao strašnog vuka.
♦ Pretražujući internet, lako se može naći najmanje pet animiranih filmova te tematike. Napisane su i ilustrirane različite slikovnice. Snimljen je kratki film s naratorom. Izrađene su različite vrste memorijskih kartica kako bi učenici lakše imenovali i razlikovali instrumente koji se pojavljuju u skladbi.
Ja sam u potrazi za „savršenim“ crtićem za sat OVDJE SAM NAIŠLA na društvenu igru koja mi se jako svidjela pa sam odlučila prepraviti ju i prilagoditi učenicima svoga razreda. Možda se i vama svidi pa moj trud neće biti “potrošen” samo na učenike jednog razreda.
O čemu je riječ?
■ Izradila sam figurice koje predstavljaju dječaka Peću, vuka i tri lovca. Ploča za igru sastoji se od polja u obliku šesterokuta/heksagona/saća. Za početak igre potrebno je ispisati četiri takva lista te ih spojiti u jednu veliku ploču za igranje. Plastificiranje je uvijek poželjno.
Budući da postoji ukupno PET RAZLIČITIH FIGURICA, igru može igrati ukupno PET IGRAČA. Ovisno o potrebi, moguće je izraditi, tj. ispisati još nekoliko figurica lovaca, ali mislim da bi tada bila velika gužva na ploči. Nije zgodno u igri imati dva dječaka, a pogotovo ne više vukova.
Dakle, vuk i Peća su „glavni“ likovi u igri, a broj lovaca možemo modificirati.
■ Igra počinje tako što se figurice lovaca i Peća postavljaju u kutove ploče za igru, a vuk kreće iz sredine. Jedna igraća kockica određuje broj polja za koje će se figurice pomicati.
■ CILJ igre je uhvatiti vuka.
Lovci i Peća hvataju vuka. Vuk se pomiče svaki drugi put. Znači, igru započinje Peća, nakon toga igra vuk, zatim prvi lovac, a onda opet igra vuk. Slijedi drugi lovac pa opet vuk.
■ Da bismo igru dodatno „začinili“, na neka polja možemo staviti figurice stabala (koja su također u prilogu) kako bi se lovcima i Peći otežao put do vuka, odnosno kako bi se vuk mogao malo zaštititi.
■ Dva-tri polja se mogu zatamniti ili označiti križićem pa će tako predstavljati brlog u kojemu se vuk može sakriti i „odmoriti“ jedan ili dva kruga bacanja kockice.
Igra završava u trenutku kada ga jedan od lovaca i Peća uhvate, tj. kada dođu na polje na kojemu je vuk.
■ Napisala: Katica KONSTANTINOVIĆ, učiteljica, OŠ Nikole Tesle, Mirkovci ■