Ivančica TAJSL DRAGIČEVIĆ rođena je u Zagrebu u obitelji prosvjetnih djelatnika. Magistra je primarnog obrazovanja, učiteljica savjetnica u Osnovnoj školi Trnjanska u Zagrebu. U svojem razredu u posljednjih pet naraštaja ima učenike s teškoćama. Rad s njima oplemenio ju je i obogatio dragocjenim iskustvom. Autorica je knjige Budi dobar kao Jan u kojoj opisuje svoj rad s učenikom koji ima Downov sindrom. To je autentično, iskreno i emotivno štivo koje će poslužiti kao putokaz učiteljima, roditeljima i svim prosvjetnim djelatnicima spremnim graditi inkluzivnu školu. Ivančica Tajsl Dragičević završila je mnoge stručne edukacije i sudjelovala na nekoliko međunarodnih konferencija u Zagrebu, Osijeku, Sarajevu, Budvi i Sisku na kojima je iznijela primjere dobre prakse vezane za inkluziju i integraciju učenika s teškoćama. Na državnom skupu učitelja razredne nastave u Vodicama govorila je o akceleraciji i primjeni u praksi. Smatra da je svaki učenik u nečemu poseban i vrijedan za zajednicu u kojoj se školuje. Njezin je moto da je svatko u nečemu najbolji jer netko iznimno lijepo crta, a netko krasno piše, netko pak divno pjeva, a netko trči brže od drugih… Majka je dviju djevojčica i pomajka velikom dječaku. Veliki je dječak završio fakultet, a djevojčice studiraju – jedna završava petu, a druga treću godinu studija.
INKLUZIVNA UČIONICA ■ 49. ■ SVI SMO JEDNAKI, A SVATKO JE RAZLIČIT
Učiteljica na bolovanju
objavljeno: 16. prosinca 2021.

Meni je jako, jako teško biti na bolovanju. Predviđeno bolovanje 90 dana. Iz dana u dan se pokušavam pomiriti s time, no srce i glava mi ne daju mira. Stalno mi glavom prolaze različite ideje i neprestano me nešto „vuče“ u moj 3.a.

Čula sam se s učiteljicom Irenom koja je došla na zamjenu. Lijepo smo popričale i rekla sam joj da joj se neću miješati u posao jer je razred njezin dok se ne vratim. Mislim da je to ispravno i fer prema kolegici, jer će se osjećati bolje i raditi s učenicima kao da su njezini, dati sve svoje znanje, osjećaje i kompetencije. A ja ću se pokušati pomiriti s tim da nitko nije nezamjenjiv.

Na početku školske godine učiteljica Kika iz paralelnog 3.b razreda i ja planirale smo aktivnosti za naš školski kurikulum i dogovorile smo da ćemo u mjesecu prosincu za lektiru obrađivati Dnevnik dobrih anđela autorice Sanje Polak kao razredni projekt.

U trećem razredu moji malci su prvopričesnici i s njima pripremam razredu priredbu u crkvi.

Kako zbog korone neće biti priredbe, osmislila sam bogatiji adventski kalendar, planirala sam zanimljive božićne radionice na kojima bismo izrađivali zanimljive poklone za naše ukućane…

Godinu čitanja završit ćemo s naglaskom na lijepom, glasnom i izražajnom čitanju naglas. Svaki dan će jedan učenik naglas pred razredom čitati o jednom anđelu, a učenici će voditi svoj dnevnik dobrih anđela.

Sretna sam što je učiteljica Irena prihvatila s mojim učenicima provesti sve aktivnosti koje sam planirala u razdoblju došašća.

I tako moj 3. a svaki dan čita Dnevnik dobrih anđela.

Marljivi su i na likovnim radionicama.

Trude se i spretno izrađuju božićne poklone.

A ja?

Čekam da se što prije oporavim i vratim u svoj razred.

■  Autorica: Ivančica Tajsl Dragičević, magistra primarnog obrazovanja, učiteljica, savjetnica ■  OŠ Trnjanska, Zagreb ■