Osnovna škola braće Seljan, Karlovac
Da lektira ne mora biti nešto “strašno” dokazuju satovi lektire i odabrana djela interpretirana na inovativan, kreativan i zanimljiv način, kako je prikazano u projektu. Takav pristup omogućuju raznovrsne aktivnosti, rad u različitim IKT alatima primjerenima dobi, kreativni zadatci analize djela (vruća stolica, vrećica, umna mapa, pizza…), stvaralačko pisanje, izrada stripa i slično.
Projekt će se provoditi do lipnja, tj. do kraja nastavne godine, a osim poticanja na čitanje, važno je pritom dobro se zabaviti.
Projekt vodi učiteljica Maja Pignar Miljović.
Vidljivost: sve aktivnosti vidljive su na razrednoj mrežnoj stranici, a na podstranicama Kreativne lektire detaljno su prikazane provedene aktivnosti u obradi dosad obrađenih naslova.
Redovito su se sve aktivnosti objavljivale na stranici Kreativan pristup lektiri na Facebooku i u grupi 4. razred 2020./2021.
Aktivnosti o kreativnom pristupu lektiri popratio je e-Bilten Hrvatskog čitateljskog društva: https://hcdbilten.wordpress.com/2020/11/02/tematski-lektirni-tjedan/
Alfa portal http://www.alfaportal.hr/index.php/4059-naslovnica/1467-carobna-lektira-o-carobnoj-sumi,
te Školske novine: Kako lektiru učiniti zanimljivom – Čarobna lektira o čarobnoj šumi, Školske novine, (40/41),2020., str.15.
Projektni rezultat:
https://sites.google.com/view/maja-razrednastranica2021/po%C4%8Detna-stranica/kreativna-lektira