Osnovna škola Rovišće, Rovišće
Projekt Putovima basne proveden je tijekom nekoliko nastavnih sati hrvatskoga jezika, likovne kulture te izvannastavnih aktivnosti. Nakon čitanja i analize Ezopovih i La Fontainovih basni učenici su ih ilustrirali prema tijeku događaja. Nakon toga zajedno su osmislili svoju razrednu basnu (odabrali su likove, odredili osobine svakom liku, tijek događaja, pouku basne) te je zapisali. Nakon dogovora i podjele zadataka uslijedila je ilustracija basne prema tijeku događaja. Na taj su način učenici stvorili zajedničku slikovnicu Vuk i ovca prema osmišljenoj basni. Slikovnica ima i digitalni oblik.
Projekt je vodila učiteljica Mirjana Janković.
Vidljivost:
http://os-rovisce.skole.hr/skola/podrucne
https://1drv.ms/p/s!Auwp92afo8iVzj1PTvisnmWeRMsS?e=WNGLdA
Projektni rezultat:
https://1drv.ms/p/s!Auwp92afo8iVzj1PTvisnmWeRMsS?e=WNGLdA
NAZIV PROJEKTA: PUTEVIMA BASNE!
CILJ:
Potaknuti na čitanje i razvijati čitalačku sposobnost stvaralačkim aktivnostima.
REZULTATI AKTIVNOSTI:
1. PROČITANE BASNE
Kroz nekoliko nastavnih sati pročitali smo i analizirali Ezopove i La Fontainove basne: Gavran i lisica, Zec i kornjača, Lisica i roda, Vol i žaba, Dvije mazge i lopovi, Paunovo perje, Lav i miš. Učenici su nakon svake pročitane basne izražavali svoje doživljaje, uočili likove i osobine likova, odredili tijek događanja, pouku basne, te je ilustrirali prema tijeku događaja.
2. OSMIŠLJENA RAZREDNA BASNA
Nakon obrađenih basni, učenici su zajedno osmislili svoju razrednu basnu (odabrali su likove, odredili osobine svakom liku, tijek događaja, pouku basne) te je zapisali.
3. IZRAĐENA RAZREDNA SLIKOVNICA
Uz dogovor i podjelu rada, uslijedila je ilustracija basne prema tijeku događaja. Na taj su način učenici stvorili zajedničku slikovnicu prema osmišljenoj basni. Slikovnicu smo pretvorili u digitalni oblik radeći je u programu PowerPoint.
VUK I OVCA – slikovnica 3. i 4. razreda PŠ Kraljevac:
https://1drv.ms/p/s!Auwp92afo8iVzj1PTvisnmWeRMsS?e=WNGLdA
PROJEKTNA VIDLJIVOST: