Zakoračili smo u još jednu neizvjesnu školsku godinu prepunu izazova. Povratak iz četvrtog u prvi razred, 12 novih učenika, odabir novih udžbenika, pripreme za sve modele nastave… Naš brod kreće na putovanje u nepoznato. Prva je etapa uspješno odrađena.
Uplovljavamo u jesen. Na nastavi prirode i društva postajemo istraživači, izlazimo u prirodu, promatramo promjene, stvaramo bilješke…Onda odjednom koronavirus remeti naše planove i prelazimo na nastavu na daljinu.
Iako je izazov velik, ne odustajemo od planiranog. „Eureka“ nam daje bezbroj ideja i mogućnosti. Učenici prikupljaju listove i plodove, promatraju, uspoređuju, bilježe, postaju pravi mali istraživači. Radovi polako pristižu jedan za drugim.
Povezujemo prirodu s likovnom kulturom te od prikupljenih listova i plodova nastaju mala remek djela.
Jedva čekamo povratak u školu da naš projekt privedemo kraju i napravimo izložbu. Moji učenici sretni i ponosni prezentiraju svoje radove. Od prikupljenih je radova nastao i ovaj videozapis na koji su učenici posebno ponosni.
Puno smo toga novog naučili, zabavili se, a polako ispraćamo jesen u nadi da ćemo ostatak školske godine provesti u školskim klupama.
■ Piše: Dajana Lušić, diplomirana učiteljica RN ■ OŠ Ivana Mažuranića, Novi Vinodolski ■ Već dvadesetak godina radim u OŠ Ivana Mažuranića u Novom Vinodolskom. Najprije sam nekoliko godina radila u produženom boravku, zatim u školskoj knjižnici pa u razrednoj nastavi. ■