Digitalne su igre postala svakodnevnica u mom razredu. Učenici vole i žele tehniku svakoga dana, stoga smo i mi učitelji primorani usavršavati se i tražiti inovativne metode koje ćemo primijeniti u nastavi.
Digitalnim igrama djeca razvijaju osjećaj za timski rad, suradnju, a uspjeh u igri daje im osjećaj moći. Tijekom igre se zabavljaju i osjećaju slobodnima. Naravno da je umjerenost važna u ovom području.
Istražujući kako ponoviti sadržaje igrom, odlučila sam povezati sadržaje iz matematike, prirode i hrvatskog jezika. Odličan alat FILPPITY za provedbu zanimljivih aktivnosti za djecu u kojem možete izraditi: kvizove, osmosmjerke, kolo sreće, igra vješala, bingo i mnoge druge.
Koristeći podložak iz Flippityja, napravila sam igru u kojoj se mogu prilagoditi pravila i način igre. Igra se može podijeliti kodom koji učenici očitaju. Moji su učenici igrali u parovima, a igru smo projiciralii na platno. Bacali su kocku tako da bi kliknuli na ikonu ruke. Na poljima su morali računati, odgovarati na pitanja, znati o jeseni, plesati, rastavljati na slogove i pisati rukopisnim slovima riječi.
Dodala sam jesenske motive, kao i svoju sliku iz Bitmoji aplikacije, kako bi im bilo zanimljivije. Plava su polja bila kartice s pitanjima učiteljice (moja slika) i ako bi pogriješili, morali su se vraćati na početak igre.
Učenici su oduševljeno igrali, sudjelovali na satu, a i usvajali ishode.
■ Piše: Martina Cindrić, učiteljica, mentorica razredne nastave ■ OŠ Mate Lovraka, Vladislavci ■ Trudi se učenicima omogućiti zanimljivu nastavu pa prati trendove i uživa zajedno s učenicima u digitalnom svijetu ■