Jučer-danas-sutra
PREKO 22.500 KINO GLEDATELJA U PRVIH DESET DANA PRIKAZIVANJA, POZIV ŠKOLAMA
Kapa dolje za film Kapa
objavljeno: 24. studenoga 2022.

Dječji film Kapa koji se prikazuje u kinima bilježi sjajan odaziv najmlađe publike. U prvih desetak dana kinodistribucije u Hrvatskoj to bajkovito filmsko ostvarenje redatelja Slobodana Maksimovića pogledalo je otprilike 7000 gledatelja. Kad tome pribrojimo publiku iz ostalih država gdje se film počeo prikazivati – iz Slovenije, Luxembourga, Slovačke te Bosne i Hercegovine, Kapu je u kinodistribuciji dosad pogledalo više od 22 500 gledatelja.

To je najbolja potvrda istodobnoga festivalskog uspjeha Kape koja je dosad ostvarila dvije  međunarodne nagrade – za najbolji film prema glasovima publike Kinokino film festivala u Zagrebu i za najbolji film Dječjeg programa Sarajevo Film Festivala.

Kapa je uzbudljiva božićna filmska pustolovina za najmlađe. Izvrsna ekipa mladih i odraslih glumaca, među kojima jednu od glavnih uloga tumači Franjo Mašković, donosi toplu priču o prijateljstvu, dobroti i općeljudskim vrijednostima. Putem elemenata urnebesne komedije i božićne bajke film na djeci primjeren način otvara neka važna pitanja o kojima se ne razgovara često.

Hrvatska koproducentica filma Marina Andree Škop naglašava da se u svim fazama nastanka filma u obzir uzimala obrazovna komponenta. Nada se da će pedagoški djelatnici sa svojim razredima iskoristiti mogućnost školskih projekcija u kinima diljem Hrvatske. Na taj način, ne samo da će predblagdanske dane svojim učenicima učiniti zanimljivijima nego će imati priliku filmski sadržaj  ugraditi u različite školske predmete i obraditi ga.

Film prati bogata metodička priprema za obradu u sklopu nastave, koju je kreirala profesorica hrvatskog jezika Marina Zlatarić u sklopu europskog projekta Moje malo kino. Riječ je o materijalu koji nudi brojne sadržaje, od motivacija, uputa za gledanje filma, preko zadataka pa sve do ishoda, a povezuje nekoliko školskih predmeta: Hrvatski jezik, Likovnu kulturu, Glazbenu kulturu, Sat razrednika i Vjeronauk, naglasila je koproducentica Andree Škop.

Ovdje je METODIČKA PRIPREMA ZA OBRADU FILMA JE BESPLATNA i svima dostupna za korištenje

Podsjetimo, film Kapa snimljen je u Sloveniji i sinkroniziran na hrvatski jezik. To je regionalna koprodukcija s partnerima iz Hrvatske: HRT-om, produkcijskim kućama Pompom film i Studio dim te Hrvatskim audiovizualnim centrom.

Kapa je priča o devetogodišnjem dječaku Eriku koji živi u domu za nezbrinutu djecu i sedmogodišnjoj Luciji koja je iz dobrostojeće obitelji. Budući da je vrijeme Božića, oboje se djece nadaju da će im se ostvariti najskrivenije želje. Erik bi praznične dane volio provesti sa svojim problematičnim roditeljima, a Lucija želi mlađu sestru i psa. Spletom okolnosti susreću se i zajedno proživljavaju pravu pustolovinu koja u jednoj noći donosi ispunjenje njihovih želja, ali ne baš onako kako su očekivali.

Verifikaciju Ministarstva znanosti i obrazovanja možete preuzeti OVDJE.