Ministarstvo obrazovanja financira i organizira dopunsku nastavu na hrvatskom jeziku u 20 država. Samo u Austriji to čine njihove obrazovne vlasti, ali tako da našoj djeci nude nastavu na nepostojećemu bosansko-hrvatsko-srpskom jeziku. Jedina škola na hrvatskom jest ona koju je inicirala Udruga Anno 93.
Đurđica Vučković jedina je učiteljica u Austriji koja predaje u hrvatskoj dopunskoj školi na hrvatskom jeziku. Hrvatska nastava održava se jedanput na tjedan, dva školska sata, i to je malo.
To je jedino što mi možemo pružiti našoj djeci, nažalost, kaže. Ipak, zahvaljujući entuzijazmu, škola djeluje već 15 godina.
- I Školska knjiga vodi računa o našoj djeci u inozemstvu pa je tako i nastao udžbenik za hrvatsku nastavu za učenike od 1. do 4. razreda.
Udžbenik Hrvatski u srcu u cijelosti je usklađen s Kurikulumom hrvatske nastave u inozemstvu, izrađen prema pravilima struke slijedeći suvremene metodičke koncepcije i nastojeći u svakoj prilici približiti se učeniku, središtu odgojno-obrazovnoga procesa. Objedinjavajući jezične, komunikacijske i književne sadržaje sa sadržajima koji se tiču povijesne, kulturne i prirodne baštine Hrvatske, ispreplećući ih i oblikujući prihvatljivu cjelinu, autorica je stvorila iznimno koherentan i metodološki dosljedan udžbenik usmjeren na korisnike. Udžbenik je tematski organiziran u sedam cjelina prema Kurikulumu hrvatske nastave u inozemstvu: To sam ja (cjelina u kojoj se uvode sadržaji o predstavljanju, pozdravima, dijelovima tijela, obitelji, odjeći i dr.), Učenje – rad – slobodno vrijeme (dio u kojemu se učenici upoznaju s načinom života svojih vršnjaka u Hrvatskoj, uče o školi, dječjim pravima, radnome danu, slobodnome vremenu i dr.), Ljudi u prostoru i vremenu (poglavlje u kojemu su zastupljeni sadržaji o dvorcima, hrvatskim krajevima, kulturnim znamenitostima, nacionalnim parkovima, zvanjima, tipovima naselja), Vrijeme – promjene – kontinuitet (cjelina koja tematizira godišnja doba i kalendar, blagdane i običaje i sl.), Kultura i društvo (dio u kojemu učenici izražavaju svoje raspoloženje, uče o nazivima zemalja i stanovnika, zdravoj prehrani, nacionalnim jelima i dr.), Suvremeno društvo (poglavlje u kojemu je naglasak na informiranju, medijima i ustanovama), Jedan svijet za sve (posljednja cjelina koja donosi sadržaje o putovanju, prometnim sredstvima, ekologiji, izumima i izumiteljima).