
Učitelji koji žele na mrežu postaviti radni materijal i prilagoditi ga samoocjenjivanju, pronaći će prijatelja u alatu Wizer.me.
Također, oni koji vjeruju u diferenciranu nastavu, primjenu višestrukih načina postavljanja pitanja (i davanja odgovora) poput upotrebe teksta, glasovnog i videozapisa i mogućnost međusobnog dijeljenja materijala, zaljubiti će se u Wizer.me.
U ovoj objavi podijelit ću s vama dvadesetminutnu demonstraciju koju sam snimila s izvršnom direktoricom platforme Wizer Nirom SHELEG kao i popis sadržaja za ubrzano gledanje „na preskok“ kako to uvijek činim sa svojim demosnimkama „Cool Cat Teacher Live”.
Nazvati Wizer.me radnim listićima, po meni je uvreda. Svidjelo mi se što je Nira kazala kako oni „nanovo kreiraju radne listove“. Od pitanja koja doslovno potiču raspravu do profila učenika koji omogućuju učenicima crtanje, snimanje i pisanje odgovora – moć Wizera očituje se u njegovu sučelju kojim se lako upravlja.
Pratim Wizer otkako sam upoznala Niru na Edcrunch konferenciji u Moskvi prije godinu i pol. Kada mi je predstavila alat u hotelskom predsoblju, činio mi se nekako prejednostavnim. Ali kada sam zagrebala ispod površine, uvidjela sam kolika je moć te platforme.
Kada smo svi prešli na poučavanje na daljinu i trudili se pojednostavniti nastavni materijal i digitalizirati gotovo sve, sjetila sam se Wizera.
Jedna od značajki koja nam je bila potrebna jest mogućnost zakazivanja testa u određeno vrijeme i njegovo vremensko ograničavanje (mogućnost „testiranja“ ako se odlučite provoditi sumativno vrednovanje). Tu su funkciju ugradili prošloga tjedna. Wizer se također može potpuno integrirati s platformom Google Classroom zbog čega smo kupili školske licence za pristup Wizeru za sve naše učitelje.
■ VIDEO DEMONSTRACIJA PLATFORME WIZER.ME SA NIROM SHELEG
■ POPIS SADRŽAJA VIDEOZAPISA
0:57 Što je Wizer
1:25 Dizajn radnog lista
1:55 Kako učitati PDF-dokument
2:40 Automatsko ocjenjivanje PDF-dokumenta
3:05 Učitavanje i izrezivanje videozapisa
3:20 Pomoćni alati
3:35 Vrste pitanja
3:47 Otvorena pitanja i ocjenjivanje
4:11 Pitanja za raspravu
4:15 Automatsko ocjenjivanje
4:50 Postavljanja pitanja na više načina (audio, video, tekst)
5:10 Pitanja za razmišljanje (pitanja o raspoloženju)
5:43 Pitanja i odgovori u višestrukim modalitetima
6:07 Učenički profili
6:55 Kako diferencirati upute pomoću Wizera
8:35 Integracija Google Classrooma
8:55 Pojedinačni radni listovi (prilagođeni svakom učeniku)
10:00 Pitanja za chat (za suradnju i razgovor)
10:30 Dodijeliti Google Classroom i sinkronizirati ocjenjivanje
11:45 Nove značajke Wizera (mjerenje vremena i zakazivanje testa u određeno vrijeme) koje taj alat čine savršenim za sumativno vrednovanje
14:10 Predstavljanje kolege učitelja
14:37 Galerija sadržaja koji su kreirali učitelji
15:27 Pretraživanje sadržaja
15:37 Pronalaženje učitelja s dobrim sadržajem
16:25 Kopiranje radnih listova drugih učitelja
17:08 Dječji vrtić na Wizer.me
18:20 Dodavanje zadatka za crtanje
19:05 Ocjenjivanje u Wizeru (uz povratne audioinformacije)
19:20 Predstavljanje moje knjige Obnavljanje pisanja i zašto su povratne informacije tako bitne za učenike s poteškoćama u učenju (Reinventing Writing and why audio feedback is so important for struggling learners)
21:03 Prikaz kako učenici zaprimaju radni list
21:10 Sažetak onoga o čemu smo razgovarali u ovom videu
22:10 Nirina poruka učiteljima
23:00 Vickina poruka učiteljima
■ ZAKLJUČAK
Ovaj je alat možda skriveni dragulj za mnoge od vas i jedna od onih stvari za koje niste ni znali da su vam potrebne. Također predviđam da će to biti omiljen alat učiteljima najmlađih, kao i onima koji se trude ponuditi djeci testiranje i aktivnosti koje su navikli raditi u učionici uz pomoć olovke i papira, ali uz dodatnu pogodnost što im sada može pristupiti svako dijete.
■ NAPOMENA ■ piše:Vicki DAVIS ■ SAD: Cool Cat Teacher – blog i podcast učiteljice i blogerice Vicki DAVIES ■ izvornik: coolcatteacher.com