“Autobiografije u nastavi” projekt je započet s misijom da na alternativan način kod učenika potiče kreativnost kroz osobno iskustvo umjetnika, znanstvenika, povjesničara, filozofa, književnika, sportaša, koje će djecu u konačnici pripremiti za život i izazove koje im donosi.
Prvi gost predavač na satu glazbene kulture zagrebačke jezične gimnazije Epoha bio je Massimo, jedan od najcjenjenijih i najtraženijih glazbenika ovog podneblja.
– Kada me pitate kako je prošlo moje izlaganje, ne mogu vam sada odgovoriti na to pitanje. Trebalo bi ga spremiti u jednu vremensku kapsulu, pa da za desetak godina o tome porazgovaramo. Uvjeren sam da su mnoge informacije koje sam ovdje iznio definitivno našle svoje podsvjesno mjesto kod djece i tek kasnije će se vidjeti koliko sam ih zapravo inspirirao, rekao je Massimo te dodao kako je do sada gostovao na mnogim predavanjima u školama i fakultetima gdje je uvijek pokušavao na logičan način, jezikom svakodnevnog čovjeka objasniti kako on vidi stvari iz svojeg iskustva, što se i poklapa s waldorfskom pedagogijom. Cijeli tekst pročitajte OVDJE.
■ IZ DRUGIH MEDIJA ■ glasistre.hr ■ Fotografija: Facebook ■