Jedan smo dan sami tražili i ispisivali opise likova i situacija.
https://adobe.ly/39B2QnZ (zadnji listić) Odlučili smo točno taj dio, napisan riječima, oslikati.
Cjelina:
Ploha, točka i crta
Nastavna tema:
Grafički dizajn – Kadar, odnos slike i teksta
Likovno područje:
dizajn, slikanje
Likovni problemi (ključni pojmovi):
kadar, kompozicija boja i oblika, scena iz pročitane knjige
Motiv:
dio književnog teksta gdje treba oslikati zapisane rečenice
Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:
uljni pastel
Odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema
ikt C.2.2.
Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno djelotvorno provodi jednostavno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.
uku A.2.3.
3. Kreativno mišljenje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku B.2.2.
2. Praćenje
Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.
uku B.2.4.
4. Samovrednovanje/samoprocjena
Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
- Cijeli projekt lektire na razrednim stranicama: https://sites.google.com/view/svetanedelja3b/lektira/Hlapic
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- fotogalerija: https://photos.app.goo.gl/YfDsSUbAgcjSj8geA
- Stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/
- Svi radovi i pripreme Likovni mi volimo: http://likovni.edublogs.org