Školstvo u medijima
VELIKA BRITANIJA: UČITELJ NE MOŽE BITI SVE
Društvo od današnje generacije učitelja traži više nego od prethodne
objavljeno: 24. svibnja 2018.

Damian HINDS kazao je da društvo od škole traži više nego je to bio slučaj s prethodnom generacijom učitelja, pri čemu je sastavio i ljestvicu zahtjeva koji se postavljaju pred učitelje.

Od učitelja se danas očekuje da vode brigu o psihičkom zdravlju učenika i traže znakove radikalizacije kao i da nadgledaju zdravlje i društvene probleme, poput nasilja u obitelji.

Na godišnjoj konferenciji Nacionalne udruge ravnatelja (NAHT) Hinds je, nudeći „ruku pomirenja” učiteljima, kazao: „Neću se pretvarati da s ove govornice mogu s nekoliko riječi riješiti sve izazove s kojima se vi učitelji u modernoj školi suočavate. Istina je da škole imaju više sredstava nego ranije, ali je isto tako istina da društvo od današnje generacije učitelja traži više nego od prethodne.”

Dodao je da engleske škole dobivaju više državnih sredstava po učeniku od Njemačke, Francuske ili Japana, prema podatcima OECD-a:

„Znam da je upravljanje proračunom izazov za škole. I obvezujem se surađivati s vama kako bismo smanjili pritisak najbolje što možemo, radit ćemo na tome da škole dobiju najpovoljnije uvjete i prednost pri dobivanju najboljih resursa.”

U istraživanju, koje su u travnju zajednički provele Nacionalna obrazovna unija i Akcijska skupina protiv siromaštva djece, navedene su izjave učitelja koji su morali prati dječju odjeću i pozajmljivati novac od roditelja. Djelatnici u nekim mjestima su pak izjavili kako se pobrinu da im stroj za pranje rublja i sušilica uvijek budu blizu i da u rezervi čuvaju čisto donje rublje za djecu koja su poslana u školu u prljavome.

Glasnogovornik NAHT-a pozdravio je komentare Damiana Hindsa riječima:

„Ohrabrujuće je čuti da je državni tajnik priznao dodatne zahtjeve koji se trenutačno stavljaju pred škole. Aktivnosti u školama često se smatraju kao automatski način rješavanja duboko ukorijenjenog problema u društvu, no mora se shvatiti da škole ne mogu same riješiti sve probleme. Također je važno priznati da ta dodatna očekivanja dolaze uz dodatne troškove, a mnogi su izvori podrške na koje su se škole nekad oslanjale sad ukinuti i treba ih ponovno uvesti.”

Glasnogovornik je nastavio: „Službe zadužene za psihičko zdravlje, govorna i jezična terapija i određene društvene usluge primjeri su kako škole ispunjavaju praznine na neke posve nove načine.”

………………

NAPOMENA

  • The Telegraph – nagrađivani multimedijski novinski brand kojeg odlikuje kvaliteta, autoritet i kredibilitet.
  • Izvor: telegraph.co.uk