Školstvo u medijima
ZAŠTO SVAKE GODINE PREOBLIKUJEM SVOJ RAZREDNI KURIKULUM
Bolja sam učiteljica ako svake godine promijenim neke stvari
objavljeno: 17. rujna 2018.

Čak i nakon 14 godina u učionici provodim dio svog ljeta potpuno preoblikujući svoj razredni kurikulum.

Dobro, priznajem, možda ne bacam u koš apsolutno sve, ali općenito shvatila sam da sam bolja učiteljica ako svake godine promijenim neke stvari.

EVO ZAŠTO:

✿ NOVA ISTRAŽIVANJA ČINE NAS BOLJIM UČITELJIMA.

Tijekom ljeta prisustvovala sam kolegiju o ženskoj povijesti te o strategijama za učenike koji imaju poteškoća s čitanjem. Sada dodajem mnogo tekstova, članaka i priča svom kurikulumu da bih uključila žene iz različitih pozadina i potpuno sam izgradila način na koji poučavam čitanje zbog toga što sam doznala bolji način za poučavanje čitanja.

Ovo su samo neki od mojih primjera, ali znam da postoji mnogo opcija za učitelje, na temelju predmeta, razredne razine i sveukupnog interesa. Nastavimo li učiti kao učitelji, to nam pomaže da se razvijemo i u učionici.

✿ NOVE KNJIGE DAJU NAM NOVE IDEJE.

Nemojte me krivo shvatiti. Sve što se nalazi na vašem popisu lektire sigurno su odlične knjige. No, ne želim da moji učenici propuste neke odlične nove knjige.

Novi tekstovi zahtijevaju nove planove lekcija. A budući da volim poučavati o novim knjigama, svake ću godine izrađivati nove materijale.

✿ STARE KNJIGE TAKOĐER DONOSE NOVE IDEJE.

Volim pretraživati nefikcijski odjel gradske knjižnice, a nedavno sam posudila knjigu Teaching to Transgress (https://www.amazon.com/Teaching-Transgress-Education-Practice-Translation/dp/0415908086), autorice Bell Hooks. Njezine ideje o osnaživanju učenika da preuzmu kontrolu nad svojim obrazovanjem poljuljale su moj svijet toliko da sam potpuno preoblikovala svoj razred kako bih učenicima omogućila više izbora. 

To je također dobar podsjetnik na to da ne moramo uvijek tragati za novim izdanjima kako bismo uveli svježe ideje za kurikulum. Knjiga ne mora biti nova da bi utjecala na naše poučavanje; ona jednostavno mora biti nova za mene.

✿ ISPLATI SE POZABAVITI TEKUĆIM DOGAĐAJIMA.

Iako učenici možda ne dobivaju svoje vijesti iz uglednih izvora koje mi odobravamo, oni su mnogo svjesniji onoga što se događa u svijetu nego što su to bila djeca prije nekoliko generacija. Naša je odgovornost da im pomognemo procesuirati informacije koje primaju i razlikovati činjenice od fikcije.

✿ ZABAVNO JE MIJENJATI KURIKULUM

Poučavam u školi koja mi dopušta da osmislim vlastiti kurikulum i nadam se da nikad neću zaboraviti koliko sam sretna što imam tu priliku. Osmišljavanje novih ideja i pronalaženje načina na koje mogu inspirirati učenike i učenje učiniti važnim za njih je bio moj omiljeni dio igranja škole kad sam bila mala. Sad to zaista mogu raditi. To je kontinuirani izazov koji potiče moju kreativnost i prisiljava me da razmišljam izvan kutije.

Ne mora svaki učitelj svake godine mijenjati svoj kurikulum. Ako ste otkrili način koji djeluje za vas i vašu djecu, to je odlično. No, ja ću definitivno provoditi svoje večeri planirajući, čitajući članke, gledajući TED razgovore i osmišljavajući popis iz rječnika. I planiram uživati u svemu tome.

……………………….

NAPOMENA

  • We Are Teachers mrežna je zajednica edukatora čija je misija inspirirati učitelje i pomoći im dijeljenjem praktičnih razrednih ideja, savjeta i učiteljskog humora.
  • Izvor: weareteachers.com
  • Photo by Cel Lisboa on Unsplash