Savjeti stručnjaka
20 STVARI KOJE JOŠ MOŽETE NAUČITI
I za 10 minuta možete postati bolji učitelj!
objavljeno: 17. siječnja 2019.

Rijetki su oni koji kontinuirano ne unaprjeđuju svoj rad. Bez obzira na to čitate li ovakve tekstove ili dijelite ideje drugih učitelja i reagirate na njih, teško ćete se oduprijeti rastu i razvoju.

Stoga smo odlučili prikupiti 20 (uglavnom) jednostavnih i raznolikih stvari koje možete (relativno) brzo napraviti, a radi kojih ćete postati bolji učitelj.

Većina stvari s popisa temelji se na izvorima koje možete pronaći na našoj stranici, a linkovi su već ponuđeni u tekstu.

20 stvari koje možete naučiti u 10 minuta da biste postali bolji učitelj

1) SVRHA OCJENJIVANJA  također, ove jednostavne strategije ocjenjivanja nisu loša ideja.

2) KAKO NAPRAVITI I PODIJELITI DATOTEKE PUTEM GOOGLE DRIVEA

3) ČETIRI ALTERNATIVE OCJENJIVANJU

4) KAKO BRZO PROCIJENITI RAZINU ČITANJA BILO KOJEG UČENIKA.

5) OPĆA STRATEGIJA PISANJA koja može poboljšati pisanje kod većine učenika u gotovo svim okolnostima, bez obzira na sadržajno područje ili zadatak.

6) RAZLIKA IZMEĐU PROJEKATA I PROJEKTNO-ORIJENTIRANOG UČENJA

7) TRI STRATEGIJE DIFERENCIJACIJE

8) PET NAČINA DA „UTIŠATE” UČIONICU

9) NOVI NAČIN KORIŠTENJA BLOOMOVE SISTEMATIKE (ili bilo kojega drugog okvira za razmišljanje) u učionici.

10) NAJOMILJENIJA STVAR VAŠEGA NAJIZAZOVNIJEG UČENIKA

11) KAKO UPOTRIJEBITI HASHTAG (#) DA BISTE UČENIKE POTAKNULI DA POSTAVLJAJU PITANJA

12) TRI TEAM-BUILDING IGRE  koje možete provesti bilo kada da biste razbili monotoniju, podignuli razinu energije u učionici, potaknuli timski rad, pomogli učenicima da se međusobno upoznaju itd.

13) KAKO SE KORISTITI NASTAVCIMA ZA PITANJA/ODGOVORE da biste promicali snažniju raspravu s učenicima.

14) TRI STRATEGIJE ZA GRUPIRANJE

15) KAKO POSTAVITI FEED (RSS ILI NEWS READER) da biste pretraživali nove ideje u obrazovanju. 

16) ZAŠTO DAVANJE DOMAĆE ZADAĆE VJEROJATNO NANOSI VIŠE ŠTETE nego dobrobiti – alternative domaćoj zadaći.

17) KAKO SE SLUŽITI PLOČOM ZA ODABIR (odlična strategija odvajanja – pogledajte 7. točku).

18) DOBRA/VEĆINOM TOČNA/UPOTREBLJIVA DEFINICIJA KRITIČKOG RAZMIŠLJANJA 

19) KAKO UPOTRIJEBITI MODEL POSTUPNOG OSLOBAĐANJA ODGOVORNOSTI 

20) JEDAN OD NAČINA ZA PROMICANJE DIGITALNOGA GRAĐANSTVA  u vašoj sljedećoj lekciji/projektu.

……………..

NAPOMENA

  • SAD: TeachThought portal je posvećen podršci i obrazovanju učitelja te razvijanju poučavanja u 21. stoljeću. Primarno prenosi teme vezane za istraživanje novih modela poučavanja i uloge igre u učenju te pomaže učiteljima da usavrše svoj zanat u današnjim učionicama.

  • Izvor: teachthought.com

  • Photo by Annie Spratt on Unsplash