Zanimljivosti
I U KASNIJOJ FAZI SVOJE KARIJERE UČITELJI UČE
Kakav učitelj, takav učenik
objavljeno: 12. veljače 2019.

… paradigme i provoditi novi način učenja (nov za sve nas). I sad, čitajući je drugi put, učim još više. Nakon samo 37 godina u ovoj profesiji, tek sad počinjem shvaćati koliko još moram naučiti.

Ova promjena paradigme učenike kao pojedince ponovno stavlja u središte učionice. To me potaknulo da se zapitam: poučavamo li mi učenike ili sadržaj?

Definitivno učenike te, iako je to možda teže, to je potrebno! Što ja kao učiteljica mogu napraviti danas da se približim tome? To je moje novo pitanje dana.”

Tammy

Iz nekog razloga, zaplakao sam.

Znati da je netko u ovoj profesiji već 37 godina i još uvijek teži razvoju i rastu priznanje je svim odličnim učiteljima koji rade mnogo više za djecu i za učenje nego što spada u opis njihova posla.

Primjer ove učiteljice jasno pobija onaj dobro poznati mit da učitelji s godinama imaju sve manje volje i želje za promjenom ili inovacijom te da samo novi učitelji mogu uvesti sve one dobre nove ideje u učionicu.

Poznajem mnogo učitelja poput Tammy koji su u kasnijoj fazi svoje karijere i koji su živi dokaz da ovaj mit nema veze sa stvarnim životom.

Svaka čast Tammy i svim učiteljima u koji su u svojoj prvoj, zadnjoj ili bilo kojoj godini poučavanja te koji neprestano rade na tome da se poboljšaju bez obzira na to u kojoj su točci svoje karijere.

…………………….

NAPOMENA

  • Kanada:George COUROS vodeći je američki edukator u području inovativnog vođenja, poučavanja i učenja. Radio je kao učitelj, administrator i ravnatelj. Autor je knjiga The Innovator’s Mindset; Empower Learning, Unleash Talent te Lead a Culture of Creativity. Poznat je kao govornik o inovaciji učenja i uključivanju učenika, a surađivao je sa školama i organizacijama širom svijeta.
  • Izvor: georgecouros.ca

*https://georgecouros.ca/blog/archives/8739