OŠ „FRAN KONCELAK”, DRNJE

Sjajna Večer matematike i izložba „Erasmus+ umjetnički izazov”

petak, 5. travnja 2019.

Osnovna škola „Fran Koncelak” u Drnju ugostila je partnere u projektu Erasmus+ na Večeri matematike i svečanom otvaranju izložbe „Erasmus+ umjetnički izazov”

Sjajna Večer matematike i izložba „Erasmus+ umjetnički izazov”

U sklopu projekta Erasmus+, koji nosi naziv SLAM (STEM Learning Activities & Methods) OŠ „Fran Koncelak” u Drnju bila je kao glavni koordinator prvi domaćin mobilnosti učitelja.

Cilj je projekta naglasiti važnost aktivnog rada u STEM području, usavršiti znanje stranog jezika, pojačano se koristiti ICT-om u učenju i predavanju te prenositi iskustva u područjima koja će učenicima trebati u kasnijem obrazovanju. Važno je istaknuti da će kolegama učiteljima biti predstavljene nove metode poučavanja radi osobnog rasta i razvoja te proširivanja područja izvannastavnih aktivnosti.

Na prvom JSTE-u (Joint Staff Training Event) tim Erasmus+ ugostio je po tri učitelja iz Estonije, Grčke i Cipra.

Tijekom boravka gostiju u matičnoj školi u Drnju i područnoj školi u Hlebinama organizirano je nekoliko predavanja i radionica na kojima su gosti imali priliku izraditi svoj abakus i koristiti se njime. Učitelji su međusobno izmijenili iskustva u poučavanju pri čemu su posebnu pozornost posvetili STEM području (Science – znanost, Technology – tehnologija, Engineering – inženjering, Mathematics – matematika), uočavali su razlike između školskih sustava te se savjetovali o mogućim načinima poboljšanja i napretka u radu s učenicima. Važno je naglasiti da su u organizaciji uspješnog tjedna sudjelovali i ostali učitelji škole koji nisu članovi tima Erasmus+.

Na početku projekta svakoj je zemlji partneru bilo povjereno određeno STEM područje. ESTONIJA je bila zadužena za tehnologiju, GRČKA za matematiku, CIPAR za inženjering, a HRVATSKA za znanost, pa su na temelju toga planirane i aktivnosti domaćina.

Biologija, kao jedna od znanosti, bila je zastupljena posjetom Entomološkom odjelu Gradskog muzeja Varaždin.

U Zagrebu su učitelji imali organiziranu znanstvenu potragu za blagom u kojoj su, rješavajući zadatke iz matematike i fizike, tražili skriveno blago s pomoću QR kodova. U Muzeju iluzija ponovno su se bavili znanošću, posebno fizikom, i upoznali princip rada holograma koji je bio znanstveni zadatak hrvatskog tima.

Erasmus + tim u Muzeju iluzija u Zagrebu

.......................

U matičnoj školi u Drnju održana je međunarodna Večer matematike namijenjena učenicima od prvog do osmog razreda, njihovim roditeljima, učiteljima i gostima iz Grčke, Cipra i Estonije. U našoj školi bilo je oko 140 sudionika, a cilj je bio popularizirati matematiku na interaktivnim radionicama, potaknuti zanimanje učenika i otkriti zabavnu stranu matematike.

Večer matematike u našoj školi u protekle su dvije godine vrlo dobro prihvatili i učenici i njihovi roditelji što je potvrdio i njihov velik posjet školi tijekom Večeri matematike. Učenicima i njihovim roditeljima bilo je omogućeno da zajedno isprobaju razne matematičke igre te se ujedno i zabave.

Učiteljice matematike OŠ „Fran Koncelak” u Drnju

Večeri matematike prethodilo je svečano otvaranje izložbe „Erasmus+ umjetnički izazov”. Na izložbi su se mogli razgledati radovi učenika sedmog i osmog razreda te učenice šestog razreda koji su nastali pod mentorstvom Marija Dimića, učitelja likovne kulture. Izložba je naišla na veliko odobravanje publike, pogotovo gostiju koji su bili ugodno iznenađeni umjetničkim izazovom postavljenim pred naše učenike te iznimnim vještinama koje su oni pokazali u svojim radovima.

„Učenici osmog razreda portretima grčkih bogova i filozofa crtački su nadmašili svoje mogućnosti i sad znaju da mogu svladati bilo koji izazov.

Bila je velika odgovornost, čast i povlastica prikazati radove pred izaslanstvom iz Grčke, kolijevke umjetnosti i kulture. Učenici sedmog razreda kolažnim su papirom različitih tekstura umjetnički prikazali kulturne i sakralne znamenitosti Estonije i Cipra.

„Učenici osmog razreda portretima grčkih bogova i filozofa crtački su nadmašili svoje mogućnosti i sad znaju da mogu svladati bilo koji izazov. Bila je velika odgovornost, čast i povlastica prikazati radove pred izaslanstvom iz Grčke, kolijevke umjetnosti i kulture.

Učenici sedmog razreda kolažnim su papirom različitih tekstura umjetnički prikazali kulturne i sakralne znamenitosti Estonije i Cipra. Pridružila im se i učenica šestog razreda Ema VARGA crtežom katedrale u Tallinnu. Ponosan sam što sam u našem Drnju priredio najkvalitetniju i najvažniju učeničku izložbu. - rekao je učitelj Mario DIMIĆ.

 Emina HRŽENJAK, 8. b, Platon                        Lea ČIŠMEŠIJA, 8. b, Zeus

Kad sam crtala ovaj portret, moji su osjećaji bili neopisivi. Nisam znala da zapravo mogu napraviti takvo što. Nadmašila sam sebe i završilo je odlično.

Lea ČIŽMEŠIJA, 8.b 

 

Monika PICER,  8. B, Aristotel                         Filip BARONIĆ, 8.c, Diskobol

Crtajući ove portrete, zapravo sam shvatila koliko mogu crtati i stvarati. Osjetila sam sreću zbog uspjeha koji sam postigla te sam se zainteresirala za to da u budućnosti stvorim više takvih radova.

Monika PICER, 8.b   

Uz konstruktivnu diskusiju, uočavanje dobrih i loših strana pojedinih obrazovnih sustava, međusobno savjetovanje te s novim znanjima i planovima za buduće susrete, JSTE je tako i uspješno završen u Hrvatskoj. Sljedeća aktivnost bila je u veljači ove godine,  kad je sedmero učenika naše OŠ „Fran Koncelak“ u pratnji dvoje učitelja boravilo na Cipru.

 

 Lana EREGA, 8.c, Afrodita                                  Lorena MATIŠIĆ, 8.c, Atena

Ovo je bilo izvrsno iskustvo jer smo radile u skupini vršnjaka – sjajnom društvu. Shvatile smo da je istodobno i komplicirano i zabavno sudjelovati u ovakvom projektu i drago nam je što smo mogle biti dio toga.

Lana ŠIROKI, Ines SATAIĆ, Hana ŠIROKI i Valentina KUMEK, 7.b

............

Vezani članci
Školski portal: Završna izložba učenika inspirirana pjesmom Bohemian Rhapsody

Završna izložba učenika inspirirana pjesmom Bohemian Rhapsody

       Te je godine rođen i naš nastavnik…

Školski portal: Biologija kroz likovni mikroskop

Biologija kroz likovni mikroskop

Ne bi li svojim kolegama pokazali kako se međusobno dopunjuju…

Školski portal: Na Cipru  najviše naučili o toleranciji

Na Cipru najviše naučili o toleranciji

Svrha je projekta popularizacija STEM predmeta. Ciparska škola The Heritage…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Igre i vježbe za pripremu za školu

Igre i vježbe za pripremu za školu

Svaki roditelj zna da je program…

Školski portal: Zamisli za stvaranje zadivljujućih iskustava u učionici

Zamisli za stvaranje zadivljujućih iskustava u učionici

… i nastoji optimalno izraziti matematičke…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…