ŠTO NAPRAVITI KAD VAŠE IDEJE NAILAZE NA ODBACIVANJE I OTPOR U OBRAZOVANJU

Ljudi ne vole sastanke, jer se uglavnom svode na pričanje, a ne na djelovanje

petak, 10. svibnja 2019.

Nedavno je jedan učitelj napisao sljedeće na svom Instagramu: podijelite neku ideju koja vam je bila odbačena ili je naišla na otpor kod vaših kolega ili školskog osoblja, ali za koju ste znali da je dobra za učenike.

Ljudi ne vole sastanke, jer se uglavnom svode na pričanje, a ne na djelovanje

EVO MOG ODGOVORA:

Umjesto da odgovorim na ovo pitanje s primjerom neke ideje koja mi je bila odbačena ili koja je naišla na otpor kod mojih kolega [a dogodilo mi se to mnogo puta], želim se usredotočiti na nešto sasvim drugo u ovom kontekstu.

  • Kao prvo, uvijek pretpostavite pozitivnu namjeru druge osobe s kojom radite u obrazovnom okruženju. Ako mislite da ste jedini koji pokušava napraviti dobre stvari za učenike, tad ste već unaprijed izgubili podršku svojih kolega. Ljude možete bitnije motivirati „utjecajem”, a ne „moći”. Ako druge želite motivirati utjecajem, tad ljudi moraju znati da ih cijenite i da cijenite njihov doprinos.
  • Drugo, najbolji su odgovori obično negdje u sredini. Rijetki su slučajevi kad ekstremi funkcioniraju za naše učenike. Pronađite točke s kojima se slažete i krenite otamo.
  • Naposljetku, pokušajte pronaći rješenje koje vodi do konkretnog djelovanja. Ljudi često mrze sastanke zbog toga što se uglavnom svode na pričanje, a ne na djelovanje. Koje ćete stvari iskušati u učionici? Sljedeći put izvijestite jedni druge o tome kako je prošlo. Stvaranju rješenja moramo pristupiti s određenim stupnjem odgovornosti za njihovu provedbu. Nije dovoljno samo raspravljati o njima.

Ipak, svi smo u ovome zajedno.

…………………….

NAPOMENA

  • George COUROS vodeći je američki edukator u području inovativnog vođenja, poučavanja i učenja. Radio je kao učitelj, administrator i ravnatelj. Autor je knjiga The Innovator’s Mindset; Empower Learning, Unleash Talent te Lead a Culture of Creativity. Poznat je kao govornik o inovaciji učenja i uključivanju učenika, a surađivao je sa školama i organizacijama širom svijeta.
  • Izvor: georgecouros.ca
Vezani članci
Školski portal: Kreativne ideje primjene i oblikovanja jesenskog lišća

Kreativne ideje primjene i oblikovanja jesenskog lišća

Primjena jesenskog lišća za djecu: Životinje Stvoriti životinju od lišća…

Školski portal: Učenici su skloniji više raditi kad vjeruju da ih učitelj voli

Učenici su skloniji više raditi kad vjeruju da ih učitelj voli

Evo deset vrlo kratkih ideja koje smatram korisnima u svojoj…

Školski portal: Metode ocjenjivanja ideja

Metode ocjenjivanja ideja

Varijacija katkad ima mnogo, a morate izvući samo nekoliko sretnika.…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Webinar za sve učenike koji upisuju I. razred srednje škole

Webinar za sve učenike koji upisuju I. razred srednje škole

… organiziraju informativni webinar na temu…

Školski portal: Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave

Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave

U skladu s temom, edukaciju smo…

Školski portal: U gostima nam mađarski metodičari

U gostima nam mađarski metodičari

Na Visokoj učiteljskoj školi Józsefa Eötvösa…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…