Na Visokoj učiteljskoj školi Józsefa Eötvösa u Baji u Republici Mađarskoj svake pete godine organizira se obrazovno-metodički skup o ranome, predškolskome i osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju. Ove je godine uz konferenciju održano i zasjedanje povodom 150. godišnjice obrazovanja učitelja.
Teme konferencije bile su: Odgojno-obrazovna pitanja u hrvatskom i njemačkom manjinskom obrazovanju od predškolske dobi do visokoškolskog obrazovanja, Odgojno-obrazovna pitanja stranoga jezika od predškolske dobi do visokoškolskog obrazovanja, Romski jezici, romologija, obrazovna pitanja Roma, Pedagoški i metodički postupci u predškolskom obrazovanju, Metodički postupci u nastavi tjelesne i tehničke kulture te u nastavi prirode i društva, Metodika nastave mađarskoga jezika i književnosti, Kultura čitanja, inovacije i dobra praksa u metodici učenja početnoga čitanja, Metodika matematike, Metodika tjelesnoga odgoja, razvijanje rane motorike te Digitalna sredstva i pomagala u obrazovanju.
Učiteljica Katica Konstantinović predstavila je svoje matematičke igre koje već godinama sama izrađuje za svoje učenike kako bi im približila matematiku te pojednostavila usvajanje često teškoga gradiva. Njezin pisani rad o temi „Igra u nastavi matematike” bit će objavljen u zborniku Konferencije.
Mjesec dana nakon Konferencije, Katičinu školu posjetila su dva mađarska metodičara kako bi nastavili suradnju.
Zoltán ZÁMBORY i dr. László BALOGH prvo su nazočili nastavi matematike koju je učiteljica Katica izvodila s učenicima 3. c razreda, a nakon toga su oni učenicima 5. a i 6. a razreda prikazali svoju autorsku matematičku igru s kartama. Igra je primjenjiva pri učenju i ponavljanju gradiva izvođenja četiriju osnovnih matematičkih radnji uz uporabu zagrada te kao pomoć pri razvoju logičkog mišljenja.
Njihovim dolaskom u Mirkovce sigurno je otvoren novi put te je već dogovorena daljnja suradnja. Učiteljica Katica pozvana je održati niz radionica za učenike mađarskih osnovnih škola.