Iz školskog svijeta
TABLICA MNOŽENJA
Potrči i pomnoži
objavljeno: 14. lipnja 2019.

Na ploči nacrtamo dvije velike kružnice, unutar svake još jednu manju. Vanjski krug ima brojeve od jedan do deset. To su naši faktori. Unutarnji krug čuva mjesto za rezultate. U samoj je sredini prostor za još jedan faktor. Njega dodajemo tik pred utrku.

  • Ploča

Učenici stanu u dvije kolone, na ploči su dva zadatka, svaka kolona ima svoj zadatak. Dok jedni množe x 8 drugi možda imaju x 7, tako da nema potrebe gubiti vrijeme na prepisivanje.

  • Postavke

  • Priprema

Potrebno je pomnožiti unutarnji broj s vanjskim i u odgovarajući prostor upisati rješenje. Učenik tada trči nazad, predaje kredu sljedećem učeniku. On trči do ploče i rješava sljedeći zadatak.

  • Akcija

Dopušteno je rješavati zadatke napreskokce. Ne postoji zadani redoslijed. Jedino je pravilo da sve mora biti točno riješeno.

Ekipa koja prva završi utrku dobiva jedan bod. Ako je sve točno, dobiva još jedan. Ekipa koja je bila druga ipak može dobiti jedan bod za točno riješene sve zadatke.

Završetak:

Zajedno provjeravamo točnost i dijelimo bodove. 

…………………

Piše: Božidarka HRVAČIĆ, učiteljica razredne nastave | OŠ Gustava Krkleca, Zagreb | Nakon deset godina rada u vrtiću, odlučila sam malo odrasti i poći u školu. Sad radim u produženom boravku u OŠ Gustava Krkleca u Zagrebu. Svoj rad temeljim na kreativnom pristupu učenju, a omiljena mi je izreka ona Alberta Einsteina: „Mašta je mnogo važnija od znanja. Može se sve znati, ali ništa ne napraviti, dok se s malo mašte može napraviti sve.”

NAPOMENA

Ideja nije moja. Modifikacija je davno viđenog videozapisa, zato stavljam link na sličan video, jer se originala više ne sjećam.