Učitelji stvaraju
LIKOVNI MI VOLIMO [46]
Cijevi
objavljeno: 20. rujna 2019.

…i povezane sve radi zajedničkog cilja, a to je usvajanje znanja. 

Pokušali smo cijevi centralnoga grijanja u našoj školi pratiti i vidjeti kuda vode, ali samo smo našli završetak u našoj učionici u obliku radijatora. Sve nas je to potaknulo na stvaranje labirinta cijevi kao apstraktnog pokazatelja kako misli, rečenice putuju našim mozgom.

LIKOVNI JEZIK:

  • Kompozicija boja i oblika
  • Imenovanje boja
  • Transparentnost

ISHOD:

  • OŠ LK A.3.1.
  • Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
  • osr A.2.3.
  • Razvija osobne potencijale
  • uku A.2.1.
  • 1. Upravljanje informacijama

Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

LTS: flomasteri u boji

SCENARIJ SATA:

  • Slušanje Zapetljane priče.
  • Kako neko znanje putuje i kako mi učimo?
  • Učenici koje ta tema zanima detaljno su nam ispričali što sve znaju o mozgu.
  • S čime neurone i sinapse možemo usporediti u okruženju?
  • Istraživanje.
  • Apstrakcija. (neuron/sinapsa)

NOVI LIKOVNI IZRAZI:

  • Apstrakcija
  • Transparentnost

VREDNOVANJE:

  • Samovrednovanje i učeničko vrednovanje

Učenička refleksija: Ocijenili su sat odličnom ocjenom. Najteži im je element bio transparentno prikazati spojeve i prijelaze. U vrednovanju su istaknuli veliku ulogu urednosti. Samo dva učenika smatraju da nisu ostvarili sve zadane elemente koji su pisali na ploči.

 

  • Priprema:

https://docs.google.com/document/d/1De0jRJvdwNbOWFNvNOqhNboULXYBeyQHL_NyFusvpHw/edit?usp=sharing

  • Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
  • Fotogalerija

https://photos.app.goo.gl/Syn2wni9YvdtiMkdA

  • Likovna kultura u razrednoj nastavi

https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica