…i povezane sve radi zajedničkog cilja, a to je usvajanje znanja.
Pokušali smo cijevi centralnoga grijanja u našoj školi pratiti i vidjeti kuda vode, ali samo smo našli završetak u našoj učionici u obliku radijatora. Sve nas je to potaknulo na stvaranje labirinta cijevi kao apstraktnog pokazatelja kako misli, rečenice putuju našim mozgom.
LIKOVNI JEZIK:
- Kompozicija boja i oblika
- Imenovanje boja
- Transparentnost
ISHOD:
- OŠ LK A.3.1.
- Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
- osr A.2.3.
- Razvija osobne potencijale
- uku A.2.1.
- 1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
LTS: flomasteri u boji
SCENARIJ SATA:
- Slušanje Zapetljane priče.
- Kako neko znanje putuje i kako mi učimo?
- Učenici koje ta tema zanima detaljno su nam ispričali što sve znaju o mozgu.
- S čime neurone i sinapse možemo usporediti u okruženju?
- Istraživanje.
- Apstrakcija. (neuron/sinapsa)
NOVI LIKOVNI IZRAZI:
- Apstrakcija
- Transparentnost
VREDNOVANJE:
- Samovrednovanje i učeničko vrednovanje
Učenička refleksija: Ocijenili su sat odličnom ocjenom. Najteži im je element bio transparentno prikazati spojeve i prijelaze. U vrednovanju su istaknuli veliku ulogu urednosti. Samo dva učenika smatraju da nisu ostvarili sve zadane elemente koji su pisali na ploči.
- Priprema:
https://docs.google.com/document/d/1De0jRJvdwNbOWFNvNOqhNboULXYBeyQHL_NyFusvpHw/edit?usp=sharing
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- Fotogalerija
https://photos.app.goo.gl/Syn2wni9YvdtiMkdA
- Likovna kultura u razrednoj nastavi