LIKOVNO PODRUČJE:
slikanje, crtanje
LIKOVNI PROBLEMI (KLJUČNI POJMOVI):
komplementarni kontrast (crveno – zeleno), ploha
MOTIV: a) vizualni: lubenica
LIKOVNO-TEHNIČKA SREDSTVA I LIKOVNE TEHNIKE: pastel
ISHOD:
OŠ LK A.3.3.
Učenik se u vlastitome radu koristi tehničkim i izražajnim mogućnostima novih medijskih tehnologija.
OŠ LK A.3.2.
Učenik pokazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
MPT
uku B.2.1.
1. PLANIRANJE
Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.
SCENARIJ SATA:
- Istraživanje je li lubenica voće ili povrće.
- Predstavljanje rezultata (učeničkog) istraživanja.
- Opis lubenice, usporedba s istim rodom povrća.
- Ponavljanje tehnike i kako se primjenjuje. (pritisak)
VREDNOVANJE su učenici učinili međusobno (vršnjačko) te zaključili da je to bio lagan zadatak. Posebno su istaknuli da im radovi izgledaju kvalitetnije i bolje gledani skupno iz daljine dok su izloženi, nego dok su ih procjenjivali individualno. Šestero je njih napomenulo da će rad ponoviti kod kuće, jer želi i roditeljima prikazati kako pastela ostavlja masni trag i kako je uočljiv kontrast.
…………………
Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK
fotogalerija https://photos.app.goo.gl/Ywu7s6WfdQUmoSkR6
Likovna kultura u razrednoj nastavi