Učitelji stvaraju
LIKOVNI MI VOLIMO [47]
Lubenica
objavljeno: 27. rujna 2019.

LIKOVNO PODRUČJE:

slikanje, crtanje

LIKOVNI PROBLEMI (KLJUČNI POJMOVI):

komplementarni kontrast (crveno – zeleno), ploha

MOTIV: a) vizualni: lubenica

LIKOVNO-TEHNIČKA SREDSTVA I LIKOVNE TEHNIKE: pastel

ISHOD:

OŠ LK A.3.3.

Učenik se u vlastitome radu koristi tehničkim i izražajnim mogućnostima novih medijskih tehnologija.

OŠ LK A.3.2.

Učenik pokazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

MPT

uku B.2.1.

1. PLANIRANJE

Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.

SCENARIJ SATA:

  • Istraživanje je li lubenica voće ili povrće.
  • Predstavljanje rezultata (učeničkog) istraživanja.
  • Opis lubenice, usporedba s istim rodom povrća.
  • Ponavljanje tehnike i kako se primjenjuje. (pritisak)

VREDNOVANJE su učenici učinili međusobno (vršnjačko) te zaključili da je to bio lagan zadatak. Posebno su istaknuli da im radovi izgledaju kvalitetnije i bolje gledani skupno iz daljine dok su izloženi, nego dok su ih procjenjivali individualno. Šestero je njih napomenulo da će rad ponoviti kod kuće, jer želi i roditeljima prikazati kako pastela ostavlja masni trag i kako je uočljiv kontrast.

…………………

Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK

fotogalerija https://photos.app.goo.gl/Ywu7s6WfdQUmoSkR6

Likovna kultura u razrednoj nastavi

https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica