Učitelji stvaraju
LIKOVNI MI VOLIMO [51]
Tragovi u šumi
objavljeno: 25. listopada 2019.

Učenici su posebno uživali u jesenskom tepihu lišća, zvuku šuštanja, čak su se u jednom trenutku gađali lišćem okupani toplinom listopadnog sunca. U drugoj su radionici prepoznavali koje tragove ostavljaju životinje koje smo pronašli u lišću, na humku zemlje. Sve me je to potaknulo da tu njihovu znatiželju i upijanje novih činjenica iskoristim za oblikovanje nastavnog sata likovne kulture. Za rad sam odlučila da temperama, brzim potezom dočaramo jesenski tepih, kojeg su se mnogi još živo sjećali: zvukovno i slikovno. A tragove smo prikazali crnim tušem i kistom.

LIKOVNI JEZIK:

  • kadar
  • detalji
  • slikanje po promatranju

ISHOD:

OŠ LK A.3.2.

Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

OŠ LK B.3.2.

Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te sopisuje vlastiti doživljaj stvaranja.

ikt C.2.4.

Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

osr A.2.3.

Učenik razvija osobne potencijale.

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:

  • tempere, tuš i kist

VREDNOVANJE: vršnjačko

Iskazali su da su pažljivo pratili svaki element pri izradi rada, da su htjeli dočarati i boje jeseni i tragova koje su vidjeli. Iznimno ih zanima tema te su odlučili istražiti i neke druge tragove životinja (ponajprije domaćih životinja). Jednoglasno su zaključili da su svi uspješno ostvarili zadatke.