Učenici su posebno uživali u jesenskom tepihu lišća, zvuku šuštanja, čak su se u jednom trenutku gađali lišćem okupani toplinom listopadnog sunca. U drugoj su radionici prepoznavali koje tragove ostavljaju životinje koje smo pronašli u lišću, na humku zemlje. Sve me je to potaknulo da tu njihovu znatiželju i upijanje novih činjenica iskoristim za oblikovanje nastavnog sata likovne kulture. Za rad sam odlučila da temperama, brzim potezom dočaramo jesenski tepih, kojeg su se mnogi još živo sjećali: zvukovno i slikovno. A tragove smo prikazali crnim tušem i kistom.
LIKOVNI JEZIK:
- kadar
- detalji
- slikanje po promatranju
ISHOD:
OŠ LK A.3.2.
Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
OŠ LK B.3.2.
Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te sopisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
ikt C.2.4.
Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
osr A.2.3.
Učenik razvija osobne potencijale.
LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:
- tempere, tuš i kist
VREDNOVANJE: vršnjačko
Iskazali su da su pažljivo pratili svaki element pri izradi rada, da su htjeli dočarati i boje jeseni i tragova koje su vidjeli. Iznimno ih zanima tema te su odlučili istražiti i neke druge tragove životinja (ponajprije domaćih životinja). Jednoglasno su zaključili da su svi uspješno ostvarili zadatke.
- Album radova: https://photos.app.goo.gl/bFcAnv1pzEyuqNRB7
- Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja
- Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica