KUME, KUME KOLIKO JE SATI

Koliko je sati – igra memorije

ponedjeljak, 18. studenoga 2019.

Digitalna ura, analogna ura, brojevi, velika kazaljka, mala kazaljka, koliko je sati, 14 sati, 19 sati, 6 sati i 15 minuta, pamti, misli, sve se pomiješalo, trebalo je i malo odmoriti.

Koliko je sati – igra memorije

Nema odmora, može jedna igra? Može.

Igramo – koliko je sati?

POTREBAN PRIBOR: 

  • kartice s prikazom vremena tiskane ili ispisane u dva primjerka.

 

Učenike podijelimo u dvije skupine i to tako da sjede jedni nasuprot drugih. Svakoj skupini podijelimo kartice na kojima je tiskano ili rukom ispisano koliko je sati.

Igramo tako da učenici traže svog para na suprotnoj strani.

  • Učenik pita: „Marko, Marko, koliko je sati?”
  • Marko sa svoje kartice čita sate i odgovara.
  • Ako su par, učenici sjedaju na pod, a ako nisu igraju dalje.
  • Potom Marko nekoga na drugoj strani pita: „Ana, Ana, koliko je sati?”
  • Ako su par, sjedaju na pod, a ako nisu igraju dalje.

Igra je zapravo „živa” verzija igre memorije – kao što bi okretali kartice na stolu i pamtili njihovo mjesto, tako učenici pamte što je rekao i gdje sjedi učenik s odgovarajućom urom.

Učenici moraju pronaći svoga para, dakle moraju dobro slušati kad drugi pitaju – koliko je sati.

Učitelj zadatak otežava odabirom kartica. Na karticama možemo napisati brojeve kao na digitalnoj ili analognoj uri, a možemo ih i kombinirati – tako da jedna skupina ima digitalne, a druga analogne. Na karticama mogu biti puni sati, a mogu biti dodane i minute.

VIŠA RAZINA

Možemo kombinirati jutarnje i popodnevne zapise vremena. Tako da učenik koji ima uru na kojoj je prikazano 7:20 mora pronaći učenika koji ima uru na kojoj je prikazano 19:20.

  • Bezbroj ideja i mogućnosti, a sve u svrhu uvježbavanja gradiva.

…………

Piše Božidarka HRVAČIĆ, učiteljica razredne nastave | OŠ Gustava Krkleca, Zagreb

…………

Nakon deset godina rada u vrtiću, odlučila sam malo odrasti i poći u školu. Sad radim u produženom boravku u OŠ Gustava Krkleca u Zagrebu. Svoj rad temeljim na kreativnom pristupu učenju, a omiljena mi je izreka ona Alberta Einsteina: „Mašta je mnogo važnija od znanja. Može se sve znati, ali ništa ne napraviti, dok se s malo mašte može napraviti sve.”

print - digitalna ura

Preuzmi 218.42 KB (.pdf)

print - analogna ura

Preuzmi 36.88 KB (.pdf)

print - prazna ura

Preuzmi 39.14 KB (.pdf)
Vezani članci
Školski portal: Semafor vrednovanja

Semafor vrednovanja

Stoga smo odlučili u razred uvesti semafor vrednovanja koji će…

Školski portal: U nedjelju pomičemo kazaljke na satu

U nedjelju pomičemo kazaljke na satu

U nedjelju, u tri sata, satove koji se ne ažuriraju…

Školski portal: Brojevi do sto

Brojevi do sto

Vježba 1 Potreban pribor dvije kockice za igru „Čovječe, ne…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Nitko nije premalen da bi potaknuo promjene!

Nitko nije premalen da bi potaknuo promjene!

U međupredmetnoj temi ODRŽIVI RAZVOJ klimatske…

Školski portal: Štrajk i početak došašća

Štrajk i početak došašća

Nadam se da smo nešto pokrenuli…

Školski portal: ADVENTSKI KALENDAR ZA RAZREDNU NASTAVU

ADVENTSKI KALENDAR ZA RAZREDNU NASTAVU

Drage učiteljice i dragi učitelji, i…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…