LIKOVNI MI VOLIMO [55]

Jesenska kiša

petak, 22. studenoga 2019.

Uvukla se magla, hladnoća u naš zavičaj. Kasna jesen je stigla. Drveće skriva svoje posljednje lišće na granama. Sve je nekako sivo, razlivenih boja. Taj prikaz kasne jeseni i razlivenih boja bio je zadatak našeg sata likovne kulture.

Jesenska kiša

Na početku sata učenici su istraživali kako bi mogli tehniku flomastera razliti. Zanimljivi su bili zaključci i suočavanje s činjenicom da se neki flomasteri uopće ne razlijevaju. Sa saznanjima koja su pronašli i eksperimentalno otkrili počeli smo izradu jesenskog prikaza drveta koji skriva posljednje lišće na svojim granama.

Kad su bili zadovoljni svojim radom (vlastito vrednovanje), uzeli su meki kist i jednoličnim potezima od vrha papira prema dnu (kako kiša i pada) razlili flomaster. Čarolija se događala pred njihovim očima. Višak vode su ocijedili tako što su podignuli vrh papira i pustili da se slijeva kao kiša na klupu. Nakon što se rad osušio, izradili su neke od detalja obrisnom crtom, ističući pojedinosti koje su željeli da budu posebno uočljivi.

LIKOVNI JEZIK:

Kadar

Detalji

Crtanje i tehnika razlivenog flomastera

ISHOD:

OŠ LK B.3.1.

Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.

OŠ LK B.3.2.

Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.

ikt C.2.4.

Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

osr A.2.3.

Razvija osobne potencijale

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:

flomasteri u boji i kist (voda)

Nakon uspješno završenog sata, učenici su imali potrebu svaki rad kritički procijeniti. Isticali su da radovi gledani u mnoštvu pokazuju ostvaren zadatak sata, a to je jesenska kiša u krošnjama. Za svaki pojedinačni rad uočavali su detalje koje bi sad prikazali drukčije, nedovoljnu razgranatost drveta, jednak oblik grana, nedovoljno lišća po tlu itd. Najveća se ocjena u njihovu vršnjačkom vrednovanju odnosila na samu novu tehniku koju dosad nisu istražili te im je bila zanimljivost koju žele još nekoliko puta iskušati u stvaranju likovnih radova.

………………………….

Vezani članci
Školski portal: Mandala, pahuljica

Mandala, pahuljica

… više smo se posvetili traženju simetrija (istoznačnica) u likovnim…

Školski portal: Nedostaju riječi

Nedostaju riječi

Strah me izreći, ali ponekad pomislim (počevši od mog vlastitog…

Školski portal: Klizaljka [dizajn]

Klizaljka [dizajn]

S druge strane, dvije učenice koje se bave klizanjem ispričale…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Rođendani, rođendani….

Rođendani, rođendani….

… od papira s ispisanim datumom…

Školski portal: Teslin dan u Drnju

Teslin dan u Drnju

Jedna je od projektnih aktivnosti SLAM-a…

Školski portal: Izvrsna suradnja rezultirala uspješnim međunarodnim projektom

Izvrsna suradnja rezultirala uspješnim međunarodnim projektom

Projekt je počeo prvim danom jeseni…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…