Poigrali smo se i s baterijskom svjetiljkom stvarajući likove sjena kombinirajući položaje naše ruke. U izradi ovoga zadatka (moja sjena i ja) dotaknuli smo se i riječi perspektiva. Perspektiva kao prostor prikazan bojom i crta horizonta (opet povezanost sa sadržajima Prirode i društva). Učili smo i tzv. vođenim učenjem, što je prikaz pojedinih segmenata i tek kod ostvarivanja određenoga koraka prelazi se na novi korak i novo učenje. Prilikom pripremanja za sat očekivala sam da nećemo sve ostvariti u 45 minuta, ali moj me razred ponovo ugodno iznenadio. Ostvarili su sve zadane likovne zadatke, uz to su vrlo stručno i kritički procjenjivali gotove uratke. Uočili su (a i sama o tome govorim i pišem godinama) da im je najteže bilo napraviti proporcionalan ljudski lik. Rad kolažom je usvojen, ali oblikovanje ljudskog lika potrebno je i dalje vježbati i stvarati što više na tu temu.
CJELINA:
- Ploha i boja
LIKOVNO PODRUČJE:
- slikanje i crtanje
LIKOVNI PROBLEMI (KLJUČNI POJMOVI):
- kompozicija boja i oblika, boja i nešarene boje, kontrast boje, perspektiva (horizont), lik, crta
MOTIV:
- vizualni: ljudski lik i sjena (kontrast)
LIKOVNO-TEHNIČKA SREDSTVA I LIKOVNE TEHNIKE:
- kolaž i flomasteri
ISHOD:
OŠ LK B.3.1.
Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.
OŠ LK C.3.2.
Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.
OŠ Z B.2.2.C
Uspoređuje i podržava različitosti.
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- Fotogalerija: https://photos.app.goo.gl/c4bacn3RZSekN8GA8
- Stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/
- Svi radovi i pripreme Likovni mi volimo: http://likovni.edublogs.org