„Naše su škole poput zatvora – bezbojne, sa zidovima od opeka, nimalo poticajne niti uzbudljive“, rekla je prije Micosoftova sastanka na vrhu o obrazovanju u Vancouveru.
Ta je izjava bila sukladna njezinim dotadašnjim naporima za ostvarenjem učionica „bez olovaka“.
Uvjerena je da su olovke, papir i ploče za pisanje kredom u potpunom nesuglasju sa suvremenim metodama nastave. Ako je „tinta“ neizbježna, Lia De Cicco Remu zagovara isključivo uporabu pisaljke i tableta.
Nije ona jedina koja misli da su današnje učionice zastarjele jer i mnogi drugi su dosad kritizirali škole, dokazujući da su tradicionalne metode nastave previše pasivne i ne potiču kreativno mišljenje.
S druge strane, učionice koje su integrirale tehnologiju u svoje nastavne kurikulume mogu se pohvaliti povećanom kreativnošću, motivacijom i samopoštovanjem.
Tehnologija je oslonac za bolju izobrazbu.
Prije nekoliko godina jedno je britansko istraživanje pokazalo da učenici uče matematiku brže i puno učinkovitije rabe li višenamjenski dodirni zaslon radne površine. Ta nastavna metoda zahtijeva suradnju i međudjelovanje.
Naknadna provjera znanja pokazala je da je 45 posto učenika riješilo više zadataka iz matematike nego prije istraživanja, nasuprot samo 16 posto učenika koji su ostali privrženi tradicionalnoj metodi papira i olovke.
Kada se učenici vrate doma, okruženi su različitim napravama i nerijetko provode puno vremena online.
Lia De Cicco Remu veli da nije opravdano očekivati od njih da se ponašaju potpuno drukčije u školi.
Učiteljima koji se ustručavaju odmaknuti od tradicionalnih načina poduke, poručuje: „Promijenite se ili otiđite, jer to nije pošteno prema djeci.“
Izvor: