RAZMIŠLJANJA, ISTINE...

Svaka škola je 'trust mozgova'*

srijeda, 11. siječnja 2017.

Svaka je škola 'trust mozgova'. Svaka škola otvara vrata najpametnijim umovima u razvoju koje neka zajednica može ponuditi.

Svaka škola je 'trust mozgova'*

Svaki od tih učenika ima jedinstven niz talenata i uključen je u složenu mrežu resursa, ujedno ljudskih i ne-ljudskih.

Stoga možemo zaključiti da je svaki učenik zapravo i učitelj – osoba s određenim iskustvom koja sa sobom nosi trenutke svog života koji se gomilaju iza nje i slijede je do svakog sljedećeg trenutka.

Ti trenutci su prekrasna mješavina uspjeha i neuspjeha – apstrakcije i praktičnosti, a manifestiraju se kao potrebe i kao mogućnosti.

Kao takvi, učenici su neka vrsta ljudske dualnosti potreba i mogućnosti, ako pričamo o njihovoj dnevnoj praksi i stjecanju znanja.

Oni dolaze u školu puni onoga što mogu napraviti, i onoga što trebaju.

Učitelji mogu voditi učenike do sjecišta tih dvaju područja sve dok ona ne sjednu glatko jedno kraj drugog.

ŠKOLA TADA POSTAJE MJESTO NA KOJEM DJECA RJEŠAVAJU PROBLEME I OSTVARUJU SVOJE MOGUĆNOSTI, dok im učitelji osiguravaju prijeko potrebnu ravnotežu između tih dvaju područja u svakom trenutku koji dolazi.

Dok djeca rješavaju probleme na autentičan i održiv način – ovaj određeni problem i ova određena obitelj u ovom određenom kontekstu u ovoj određenoj zajednici – škola se iskristalizira u nešto drugo.

Stoga, pravilno shvaćena, svaka škola je "trust mozgova".

Pitanje koje se postavlja je tada sljedeće: koliko blisko možete vi, kao edukator, uskladiti te potrebe i te mogućnosti za tog učenika?

....

* Trust mozgova ili, rjeđe, think tank (na engleskom doslovno "spremnik misli") izraz je koji u najširem smislu podrazumijeva formalni ili neformalni skup znanstvenika ili vrhunskih stručnjaka za neku oblast koji redovito daju stručno mišljenje i savjete određenom pojedincu, organizaciji ili cijeloj javnosti.

.......................

NAPOMENA:

  • Autor članka je Terry Heick – urednik portala Teach Thought. Njegov glavni interes je kako se poučavanje mijenja u digitalnom i povezanom svijetu, te digitalna pismenost, uloga igre u učenju, fleksibilnost projektno orijentiranog učenja, potencijal videoigara i simulacija u učenju itd.
  • Izvor: teachthought.com

 

http://www.teachthought.com/terry-heick/school-design-every-school-is-a-think-tank/

 

Vezani članci
Školski portal: Dvije minute za bolje ponašanje učenika

Dvije minute za bolje ponašanje učenika

Razgovarajte o bilo čemu što ga zanima – o sportu,…

Školski portal: Ne morate biti savršen učitelj!

Ne morate biti savršen učitelj!

Želio sam biti učitelj kojeg će djeca pamtiti do kraja…

Školski portal: Osmijeh uvijek znači više od dobro isplanirane lekcije

Osmijeh uvijek znači više od dobro isplanirane lekcije

Sjećam se da sam plakala dok sam grlila svakog pojedinog…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Proglašeni ovogodišnji „Splitski pupoljci“

Proglašeni ovogodišnji „Splitski pupoljci“

Ovogodišnji su „Splitski pupoljci“ Mirja BIOČIĆ,…

Školski portal: Mića ribarska fešta

Mića ribarska fešta

Priredba je promovirala lokalne običaje, a…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…