RAZMIŠLJANJA, ISTINE...

Svaka škola je 'trust mozgova'*

srijeda, 11. siječnja 2017.

Svaka je škola 'trust mozgova'. Svaka škola otvara vrata najpametnijim umovima u razvoju koje neka zajednica može ponuditi.

Svaka škola je 'trust mozgova'*

Svaki od tih učenika ima jedinstven niz talenata i uključen je u složenu mrežu resursa, ujedno ljudskih i ne-ljudskih.

Stoga možemo zaključiti da je svaki učenik zapravo i učitelj – osoba s određenim iskustvom koja sa sobom nosi trenutke svog života koji se gomilaju iza nje i slijede je do svakog sljedećeg trenutka.

Ti trenutci su prekrasna mješavina uspjeha i neuspjeha – apstrakcije i praktičnosti, a manifestiraju se kao potrebe i kao mogućnosti.

Kao takvi, učenici su neka vrsta ljudske dualnosti potreba i mogućnosti, ako pričamo o njihovoj dnevnoj praksi i stjecanju znanja.

Oni dolaze u školu puni onoga što mogu napraviti, i onoga što trebaju.

Učitelji mogu voditi učenike do sjecišta tih dvaju područja sve dok ona ne sjednu glatko jedno kraj drugog.

ŠKOLA TADA POSTAJE MJESTO NA KOJEM DJECA RJEŠAVAJU PROBLEME I OSTVARUJU SVOJE MOGUĆNOSTI, dok im učitelji osiguravaju prijeko potrebnu ravnotežu između tih dvaju područja u svakom trenutku koji dolazi.

Dok djeca rješavaju probleme na autentičan i održiv način – ovaj određeni problem i ova određena obitelj u ovom određenom kontekstu u ovoj određenoj zajednici – škola se iskristalizira u nešto drugo.

Stoga, pravilno shvaćena, svaka škola je "trust mozgova".

Pitanje koje se postavlja je tada sljedeće: koliko blisko možete vi, kao edukator, uskladiti te potrebe i te mogućnosti za tog učenika?

....

* Trust mozgova ili, rjeđe, think tank (na engleskom doslovno "spremnik misli") izraz je koji u najširem smislu podrazumijeva formalni ili neformalni skup znanstvenika ili vrhunskih stručnjaka za neku oblast koji redovito daju stručno mišljenje i savjete određenom pojedincu, organizaciji ili cijeloj javnosti.

.......................

NAPOMENA:

  • Autor članka je Terry Heick – urednik portala Teach Thought. Njegov glavni interes je kako se poučavanje mijenja u digitalnom i povezanom svijetu, te digitalna pismenost, uloga igre u učenju, fleksibilnost projektno orijentiranog učenja, potencijal videoigara i simulacija u učenju itd.
  • Izvor: teachthought.com

 

http://www.teachthought.com/terry-heick/school-design-every-school-is-a-think-tank/

 

Vezani članci
Školski portal: U kojoj je dobi primjereno djetetu dati pametni telefon?

U kojoj je dobi primjereno djetetu dati pametni telefon?

Istraživanja nam govore da pametni telefoni mogu biti uzrok ovisničkog…

Školski portal: Stručna i neposredna pomoć djeci i mladima

Stručna i neposredna pomoć djeci i mladima

… gdje postoji povećan broj rizičnih čimbenika (ratna razaranja, siromaštvo,…

Školski portal: Povratak iritantnih komentara o učiteljima

Povratak iritantnih komentara o učiteljima

I volimo ih, doista, ali je naporno odgovarati na sva…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Aktivnost učenja i poučavanja u švedskom gradiću Hoofors

Aktivnost učenja i poučavanja u švedskom gradiću Hoofors

Domaćini ove projektne aktivnosti bili su…

Školski portal: Digitalni sadržaji i aktivnosti

Digitalni sadržaji i aktivnosti

■  1. RAZRED ZBRAJANJE I ODUZIMANJE…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…