Iz školskog svijeta
SUHOPOLJE
Udruga KrEdA održala edukativno druženje za predškolce
objavljeno: 11. listopada 2017.

Volonteri suhopoljske Udruge KrEdA održali su edukativno druženje za nazvano WIR SPIELEN AUF DEUTSCH. Bila je to posljednja od osam planiranih aktivnosti kojima se Udruga KrEdA pridružila obilježavanju ovogodišnjeg Tjedna cjeloživotnog učenja. Organizirali su predavanja psihologa, savjetovanja za roditelje predškolaca, međugeneracijske radionice, savjetovanje o profesionalnoj orijentaciji za buduće srednjoškolce i informatičke edukacije za umirovljenike.

Posljednja aktivnost –WIR SPIELEN AUF DEUTSCH – ujedno je potpora nacionalnoj kampanji Njemački otvara mnoga vrata / Deutsch öffnet viele Türen, koju provodi Hrvatsko društvo učitelja i profesora njemačkog jezika u suradnji s Veleposlanstvom Savezne Republike Njemačke. Roditeljima su istaknute prednosti i važnost ranog učenja njemačkog jezika i podijeljeni tiskani promotivni materijali.

Voditeljica je (uz ostale volontere udruge) bila maturantica i velika zaljubljenica u njemački jezik te polaznica ljetnih kampova za učenje jezika u organizaciji Goethe instituta Antonia KARAČIĆ.

Tim druženjem završile su aktivnosti Udruge KrEdA vezane za Tjedan cjeloživotnog učenja, a zbog velikog interesa djece i roditelja počeo je ciklus jednotjednih druženja petkom na kojima će predškolci imati priliku uz pjesmu i igru usvojiti prve riječi na njemačkom jeziku. Roditeljima je prezentirana važnost ranog učenja njemačkoga kao podloga za osviješten pristup materinskom jeziku i drugim stranim jezicima te bolje razumijevanje ljudi, običaja, kultura i dostignuća iz zemalja njemačkoga govornog područja radi uspješne privatne i poslovne komunikacije.

Sve aktivnosti koje volonteri provode za predškolce, besplatne su, što je i dodatni argument za sudjelovanje sve većeg broja djece. Tim druženjima predškolci u Suhopolju dodatno se obogaćuju novim spoznajama i uz besplatan program engleskog jezika koji se provodi u Dječjem vrtiću Suhopolje, imaju izvrsnu pripremu za sve izazove budućeg modernog obrazovanja.