Tehnologija će olakšati radno opterećenje učitelja, a njihovi će poslovi biti sigurni unatoč sve većem rastu automatizacije zbog toga što će izravno poučavanje učitelja i dalje biti ključno, rekao je Damian Hinds.
U svom prvom govoru kao ministar obrazovanja Hinds je naglasio:
„Tehnologija mora imati ulogu u našem području, kao što ima i u drugim područjima, ona mora olakšati radno opterećenje nastavnika, što je veliki problem učitelja u ovoj zemlji. Želim, kao i oni, da zajedno poradimo na tom pitanju.”
Tehnologija je također omogućila da „pratimo i nadziremo napredak učenika” te da im „približimo nove vrste sadržaja” koji bi ih „upoznao sa sasvim novim svjetovima”, rekao je Hinds na Obrazovnom forumu u Londonu.
Ali, također je kazao da iako u školama postoji određena nesigurnost u vezi s korištenjem tehnologije, ona nikada neće moći zamijeniti ulogu učitelja.
- „NESIGURNO” KORIŠTENJE TEHNOLOGIJE
„Znam da često postoji određena nesigurnost u školama kada se radi o korištenju tehnologije”, rekao je Hinds. „Želim biti vrlo jasan – u istraživanju koje je provelo Ministarstvo obrazovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu u vezi s razrednim poučavanjem i načinom na koje ono funkcionira, apsolutno je jasno da je izravno poučavanje od ključne važnosti.
Ljudi su ono što ovo zanimanje čine onime što ono jest, a inspirativni učitelji osnova su djetetova obrazovanja.”
Hinds je dodao da škole moraju razvijati učeničke osobine i radne vještine te da nema ništa nježno u vezi s ovim „nježnim vještinama”.
„Kvalifikacije su najvažnija stvar koju nosite sa sobom u život, ali one ne nude cijelu sliku o tome što ćete postići”, kaže Hinds.
„Mnogo je toga izvan sfere kvalifikacija jednako važno – sposobnost da vjerujete da možete uspjeti, da možete ostati pri zadatku na kojem radite, da razumijete vezu između truda koji ulažete sada i nagrade koja bi mogla slijediti u budućnosti…Sposobnost da se oporavite od udaraca koje život svima neizbježno donosi.”
Kao bivši ministar za zapošljavanje, Hinds je također rekao da se „od poslovnih ljudi mnogo naslušao” o važnosti „radnog mjesta” ili „vještina važnih za zapošljavanje”.
„Ponekad se te vještine još naziva nježnima. Ali smatram da nema ništa nježno u vezi s njima.
Realnost ovih nježnih vještina jest to da su one, uz osobnost i otpornost, važne za ono što netko može postići u životu, ali i za uspjeh našega gospodarstva.
Hinds dodaje: „Ne kažem da nježne vještine mogu samo biti naučene, ali očito je da ono što se događa u školi, etos škole, očekivanja koja se postavljaju pred učenike i podrška koja im se pruža, uz ono što se događa u izvannastavnoj aktivnosti, u sportu, u javnom govorništvu, u volonterskom radu itd. – sve te stvari imaju učinak na osobnost, na otpornost učenika te na vještine koje su važne na radnome mjestu.”
……………………….
NAPOMENA
- TES je digitalna zajednica s više od 3,6 milijuna registriranih korisnika u 279 zemalja i teritorija te stoga najveća mreža učitelja koja pomaže savjetovati, informirati i inspirirati edukatore širom svijeta.
- Izvor: tes.com